recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TX-55AS640 vs KDL-55W805B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TX-55AS640 vs KDL-55W805B

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 10:26
Nogen der har set W605 op i mod W805?

Wupti har 605 i 60" til 6500.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 12:28
50" Sony 828 til 4999 i hifiklubben, tror det er det han henviser til med de 5000kr
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 12:58
Jeg har ikke oplevet problemer med genskin på de LCD/LED TV jeg har haft.

En af mine venner har et plasma og det fungerer næsten som et spejl.
Hele stuen skal mørkelægges hvis man vil se andet end sig selv Big smile

Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Bladerunner Bladerunner skrev:

Jeg har ikke oplevet problemer med genskin på de LCD/LED TV jeg har haft.

En af mine venner har et plasma og det fungerer næsten som et spejl.
Hele stuen skal mørkelægges hvis man vil se andet end sig selv Big smile

Sådan er mit plasma også - ligesom et spejl.

Hele min have og persiennerne spejles Confused
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 14:57
Det blev et Sony 50W828 til 5 klik i Hifi Klubben
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 15:09
Altså et kompromis, når det kommer til størrelsen!? Jeg tror at du indenfor de første 4-6 måneder, kommer til at fortryde at du valgte mindre, end der var din oprindelige plan (jeg taler af erfaring!)
Specielt også set i lyset af, at du for 1.300,- mere, kunne have fået et 55".

M.v.h.
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Altså et kompromis, når det kommer til størrelsen!? Jeg tror at du indenfor de første 4-6 måneder, kommer til at fortryde at du valgte mindre, end der var din oprindelige plan (jeg taler af erfaring!)
Specielt også set i lyset af, at du for 1.300,- mere, kunne have fået et 55".

M.v.h.

Ja det var et kompromis :)

Det er muligt, jeg vil ærgre mig gul og grøn over størrelsen, men mit nuværende 50" er faktisk stort nok... Men mere vil have mere - kender det godt :)

<edit>
Hrmm men 1300 kr. - det skal ikke sætte en stopper for et 55" ;)

Faktisk så har jeg allerede fortrudt, da 1080p fra min Mac Mini er for anstrengende at se på.

Så jeg må vente på at Proshop kan levere Panasonic'en.

Redigeret af Plex - 27-December-2014 kl. 15:39
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 15:42

M.v.h.
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 15:47

M.v.h.

Hvor stor er foden på tv'et?

Jeg har mit tv stående på en opsats, for at få plads til min forstærker under tv'et.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 16:41
Dybden på foden er 29 cm. hvor bred den er, kan jeg ikke lige svare på, da jeg ikke er hjemme, til at kunne måle.

M.v.h.
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 16:57

Dybden på foden er 29 cm. hvor bred den er, kan jeg ikke lige svare på, da jeg ikke er hjemme, til at kunne måle.

M.v.h.

Kan det passe, at tv'et ikke har nogen analog lydudgang, udover hovedtelefon stikket? 

Jeg vil gerne tilslutte mit anlæg, og styre volumen med tv'ets fjernbetjening
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 17:00
Du kan ikke styre lydniveaet med tv'ets fjernbetjening. Fjernbetjeningen kan kun regulere de indbyggede højttalere.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu