|
TX-55AS640 vs KDL-55W805B |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for respons hother..
Som nævnt andre steder i tråden, så fortæller en elgiganten demo desværre ikke så meget, så det er rigtig fint med en bruger mening:-). (ift billedkalibrering bla). Men det vil uanset være et plus at kunne bruge tv'et i solskin:-) |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Ikke mange af de nye tv er særlig brugbar i solskin pga de blanke skærme. Så forvent ikke meget der.
Måske kan der presses mere lys ud af en lcd skærm i dagtimerne som kan hjælpe meget lidt. Der er ikke mange matte skærme tilbage Panasonic 640 er den eneste jeg lige kan komme på. Matte skærme er heller ikke super glade for solskin. Men klarer tit opgaven nogenlunde |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Og alligevel, så kan du jo læse, at Plex oplever stor forbedring, på sit nye W805 kontra sin gamle Panasonic.
|
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
Ja ![]() Og jeg nyder virkelig, at man kan se tv, på en solbeskinnet dag.
|
|
![]() |
|
zakdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: dk Status: Offline Point: 166 |
.....+1 Panasonic Viera TX-55AS640E
![]() Redigeret af zakdk - 25-April-2015 kl. 12:21 |
|
VU+SOLO2-Panasonic Viera TX-55AS640E/,Q Acoustics 2020,2010, 2000C-BK sub XLS200-DF MK2/SD-40Bose Ipod Speaker/Ipod Classic/
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
Er der nogen, der har prøvet AS640 sammen med Sonos Soundbar og ved om den kan outputte 5.1 igennem den optiske udgang?
Jeg ved at W805B kan gøre det, men har så til gengæld læst at den egner sig dårligt til vægmontering, samt dens menu-system og udvalg af apps er ringe. Er det korrekt? Har et Vogels Ultra Thin 345 beslag, som skærmen skal op og hænge på.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg kan ikke se, hvorfor AS640 ikke skulle smide 5.1 lyd ud via den optiske udgang.
M.h.t. Sony'en, er der så ikke noget med at man skal benytte et Sony ophæng - eller have en adapter på, for at kunne benytte andre vægbeslag? M.v.h. |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
Ifølge Sonos forummet, så er det åbenbart de færreste skærme der faktisk formår at smide 5.1 lyd ud. Jo, har også læst noget om det med det Sony adapter. Lyder kringlet og ikke særligt hensigtsmæssigt når det smider 8-10cm i dybden på beslaget når man netop har købt et beslag til 2000kr for at holde det ultra thin. Tror det bliver AS640eren jeg ender med og så må jeg bare købe en optisk splitter, hvis det viser sig at den ikke kan outputte 5.1.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Panasonic smider sikkert 5.1 lyd via optisk fra indbyggede tuner, men ikke via HDMI
Det klarer nogle Sony TV. F.eks mit gode gamle ex500 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Så er d.d. bestilt 55" AS640, mit 46" G30 var begyndt at buzz´e.......
|
|
![]() |
|
zakdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: dk Status: Offline Point: 166 |
![]() ![]() |
|
VU+SOLO2-Panasonic Viera TX-55AS640E/,Q Acoustics 2020,2010, 2000C-BK sub XLS200-DF MK2/SD-40Bose Ipod Speaker/Ipod Classic/
|
|
![]() |
|
Så fik jeg leveret mit 55W805B. Super fedt design og umiddelbart ingen problemer med vægmontering med Vogels THIN 345 beslag. Nu venter vi bare på at få nøglerne til vores nye lejlighed :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |