|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mogley ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 16:27 |
jeg har et panasonic TX-P42G10e jeg godt vil ha firmware opdateret fra det nuværende 1206 til 1213 eller hvis der er noget der er nyere mit porblem er bare jeg kan overhovdet ikke finde nogen steder hvor jeg kan downloade den fil der skal på sdkortet har snart støvsuget hele recordere.dk og flatpanels.dk forums og googlet uden held, finder kun en masse information om hvordan man ligger det på sdkortet og at man kan opdatere via dvb-t sendenettet, jeg har ikke nogen stueantenne bruger kun dvb-c tuneren i tv'et på panasonic.com eksistere fjernsynet slet ikke under produkt søgning /danni plougmann |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
her
http://www.consolerealms.com/G10ser-firm-update.zip Instruktioner: 1. Find et SD kort, og formater dette. 2. Pak .zip filen ud. 3. Smid SDDL.SEC over på SD kortet, i roden. 4. Tænd dit G10 fjernsyn. 5. Sæt SD kortet i dit fjernsyn. 6. Følg instruktionerne. Redigeret af 3000 - 03-Oktober-2009 kl. 16:41 |
|
![]() |
|
mogley ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
jamen det var jo lige det link og den information jeg havde brug for 1000 tak for hjælpen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |