recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TX-P42S10E  fra panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTX-P42S10E fra panasonic

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Direkte link til dette indlæg Emne: TX-P42S10E fra panasonic
    Sendt: 10-December-2009 kl. 00:37
Er dette tv et bedre køb end en W5500, thi jeg har ikke kunne finde en anmeldelse af det på flatpanels.dk...
Til top
RogueAgent Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Maj-2009
Status: Offline
Point: 859
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 06:23
En meget vigtig forskel på de to skærme er at S10 er en plasma skærm, mens W5500 er LCD. Alene af denne årsag kan det være svært at give et entydigt svar på dit spørgsmål - Nogen vil svare at ethvert Panasonic plasma er bedre en en hvilken som helst lcd skærm, andre at det afhænger af hvad du primært skal bruge det til, og hvordan lysforholdene er i din stue og nogen vil sige at "plasma mafiaen" altid svarer Panasonic pr. automatik.

Personligt ville jeg foretrække S10 af de to, men jeg indrømmer også blankt at jeg foretrækker plasmaskærme frem for LCD. Den anmeldelse du nok bedst kan sammenligne den med er X10 - den største forskel på X10 og S10 er at den sidste er FullHD.
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500
Pioneer VSX-859
Carver 753X
Energy RVS/RVSS
Panasonic BD35
Toshiba HD-XE1
Pioneer CLD-D704
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu