|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hissi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() Sendt: 25-August-2009 kl. 22:42 |
Hej,
Nogen gange når jeg skifter til ps3 som er tilsluttet min onkyo forstæker via HDMI, kommer der en slags digital "myre krig" på skærmen hvor efter den så bliver sort og så starter med myre krig igen, når jeg så slukker og tænder forstærkeren og tænder den igen går det væk, hvad kan det skyldes ? det skal lige siges at dette ikke skete på mit PX70 fjernsyn, det er først kommet efter jeg har fået V10E. på forhånd tak.. Redigeret af Hissi - 25-August-2009 kl. 22:42 |
|
Onkyo TX-SR706
HarboSAT10 + SUB10 Blu-ray Afspiller: PS3 |
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Har du opdateret softwaren til TV'et? Hvis ikke, så måske det er løst i den nyeste software.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Det kunne være pga. de "handshake" problemer der er/har været mellem Pana og Onkyo http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3063&zoneid=5 |
|
![]() |
|
Hissi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Thor-thor jeg tror du har fat i noget der, har du nogen idé om der er kommet en software opdatering til problemet endnu ? |
|
Onkyo TX-SR706
HarboSAT10 + SUB10 Blu-ray Afspiller: PS3 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Ved ikke mht. opdatering, jeg ville kontakte forhandleren/Panasonic importøren. Prøv evt. at søge lidt her på siden/google, der er flere tråde om det. Fandt lige en af dem med Onkyo-G10, hvor de tilsyneladende finder en løsning: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59216& KW=onkyo+handshake&PN=1&TPN=1 |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
Jeg oplevede nogen lignende i mit setup. Der viste det sig at det var et dårligt HDMI kabel. Problemet var der ikke fra starten men kom efterhånden som kablet blev dårligere. Jeg tror i har ret i det er handshake problem, men dette kan skyldes HDMI kabel. Prøv evt at bytte lidt rundt på kablerne. Evt. skifte rundt til et 3. kabel. |
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |