|
TX-P50VT50Y |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
nanoflower ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er også indehaver af en 50VT50 (200 timers break-in før brug). Den omtalte flimren var ikke til at overse i beggyndelsen og jeg gjorde mig del overvejelser. Af een eller anden grund hold jeg op med at spekulere i det, muligvis fordi det forsvandt eller fordi jeg vænnede mig til det. Faktum er at jeg ikke ser det mere, hverken i dagslys eller under andre omstændigheder. |
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
|
Fordi der ikke er lys ind i panelet som gør det tydligere.
|
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
|
Er ECO-mode slået til?
|
||
/lars
|
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Redigeret af Roland - 30-August-2012 kl. 08:26 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
mollekas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
|
Andre som er til tider er generet af lib sync issues på dette fjernsyn? Jeg benytter boxertv.
Det interessante er at lib sync ikke optræder via sagem boksen hvor lyden også sendes gennem fjernsynet via hdmi. Fjernsynet er tilsluttet en stero receiver med en digital til analog konverter |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |