|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Til Forzajuve:
Ja det synes jeg det er. Både billedemæssigt og designmæssigt er jeg fuldt ud tilfreds med købet. Nu også set film i 3D
![]() |
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
![]() |
Til Webmonkey og kaizer:
Jeg har lige målt skærmens billedeflade med en tommestok (så godt jeg kunne uden at ridse skærmen). Målene er: Længde ca. 143 cm. Højde ca. 82 cm. (Hertil kommer så selve rammen på ca. 6,50 cm.)
|
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Tak for info. Mit 92" Da-Lite er 202cm i synlig bredde af billede. Men er i den situation, at jeg ikke længere har en projektor (pga. flytning). Nu spekulerer jeg i enten projektor eller 60" eller større plasma. LG 60" kan jo fås til omkring 15000kr. Halvdelen af Panny 65"..
|
|
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
doo wop.
tillykke med din flade. ved du har set 65" tommer vt 20 hos din fætter, er den klasser bedre end den? syntes det er lidt vildt efter 8 måneder at have givet 34.000kr for vt 20 for så at skifte til vt 30 er det pengene værd. mvh ole post |
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2032 |
![]() |
Jeg håber der kommer mere i den her retning. Jeg skal på et tidspunkt inden for de næste 2 år flytte tilbage til min ejerlejlighed, og i den forbindelse sige et bedrøveligt farvel til min elskede 3 chip D-ILA projektor (og 123 tommer), da den lejlighed egner sig dårligt til projektion.
Jeg har set TX-P65VT30Y i Panasonic centeret, og mens det er et ualmindeligt lækkert TV er særligt størrelsen lidt af et anti-klimaks i forhold til projektion. (Det er jo et meget lille billede til sammenligning). Så jeg håber virkeligt at dette kun er toppen af isbjerget, og at vi vil se både 85 og 103 tommer TV i denne klasse frigivet til consumer markedet og til menneske penge. Problemet som det er nu er at 85 tommer modellen har en listepris på $40.000 og 103 tommer modellen en listepris på $65.000 da de begge kun findes i Panasonics professionelle serier. Jeg håber virkelig at den "billige" 65 tommer consumer model (listepris $3700 og herhjemme altså ca. 35.000 kr) får så stor succes, at vi om få år kan købe nogle af de større modeller til consumer priser. Så hopper jeg på en 103" da det ville være perfekt til den lejlighed jeg flytter til, og der næppe vil være hverken plads eller råd til den 4K 152 tommer store skærm som jeg hverken har råd til eller tør gætte listeprisen på [link aktuelt nede] da det nok de mange næste år er langt fra at ramme consumer markedet. http://panasonic.com/business/plasma/plasmas.asp Og hvem ved, måske er der virkeligt håb da dette 103 tommer aktuelt reklameres som værende et "coming soon" [US] produkt, og findes under consumerdelen af Panasonics hjemmeside ![]() http://www.panasonic.com/consumer_electronics/plasma_central/103plasma/default.asp ..Så vidt jeg kan gennemskue er det dog lavet på den gamle panel serie, og ikke den nye panel serie som den professionelle 103 tommer. (TX-P65VT30Y har dog et nyt panel). Men også det kan man vel håbe på ændrer sig i fremtiden? ...Men det kan altsammen kun gå for langsomt imho. ![]() Redigeret af TBC1 - 20-Juni-2011 kl. 00:45 |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
hej jeg får leveret min 65VT30Y imorgen Mandag 20-06-11 godt jeg ikke skal vente til den 24-08 har allerede ventet i 3 måneder.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() |
i må tjene kassen eller have meget overbærende koner
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() |
under alle omstændigheder mange gange tillykke.... ( er top misundelig )
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
poul1068 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
(til taj) Må man spørge om det det er fra et Panasoniccenter el. er det en anden forhandler. Afventer selv på svar om 65", men vil ikke betale 35.000.-kr
|
|
![]() |
|
![]() |
det er fra Panasoniccenter Sommer i rødovre, super betjening af Jimmy og hans medarbejder, jeg bestilte mit på det event, som panasonic og recorder holdt i marts måned.
Men det tilbud fra hifi-klubben, er da ok, der er nok ikke andre, der kan levere det før alligevel, jeg kunne have haft mit i fredags ![]() ![]() Redigeret af taj59 - 19-Juni-2011 kl. 21:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |