|
Tynd ledning søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stonefox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2013 kl. 23:57 |
Er på udkik efter en meget tynd 2 ledet ledning, i klar/transparent, men har ikke held med at finde forhandler på nettet.
Spænding det skal bruges til er 3 volt. |
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Stonefox. Det vil måske være en fordel hvis du skriver hvor lang den skal være? Det er godt du skriver, at du skal bruge den ved 3 volt, men du er vel klar over at der vil være et spændingsfald i en lang meget tynd ledning. Og at spændingsfaldet vil blive større, jo større strøm der løber igennem ledningen? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Prøv at google "Ringeledning"! Det er en tynd to-leder man brugte inden ringeklokken blev trådløs.
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Eneste i transparent isolering jeg umiddelbart kender det er 2x0,75mm2 lampeledning.
Kampus plejer "ringeledning" normalt ikke at være i hvid? |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4755 |
Hej igen.
Jeg ved ikke om det er sådan noget du skal bruge? Link til Hoved side: Prøv derefter at klikke på Og så vælge en af: 2 x 0,5 mm² Transparent-Mini-Flachkabel Redigeret af csell - 22-December-2013 kl. 12:23 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jo hvid eller grå. Men alle de julebelysninger jeg har med trafo, er med tynd transperant ledning, så det laves! |
|
![]() |
|
stonefox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
Priserne på den tyske hjemmeside høj..
Alle de 'isskultur' der kan købes her til jul fra firmaet Nowel, bruger det ledning jeg mangler. men desværre laver de ikke forlængere ledninger. Har været i alverdens forretninger rundt i Viborg i dag, uden resultat... |
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Sådan noget her?
http://www.jemogfix.dk/butik/el/el_artikler/kabler__ledninger.aspx?pid=9019478&view=1 Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |