|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
OK, jeg tror måske vi tænker på lidt forskellige ting. Men alt efter hvor åbent et design Panasonic har på tv'ene, så burde det være muligt med en firmware-update, ja. Jeg ved ikke hvor fastlåst et billedrørs-tv er mht. scanfrekvenser, men det er klart at på et LCD kan man i princippet bare køre 24 Hz direkte til panelet, det er mindre smart på CRT og plasma. |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Jamen helt enig, Panasonic er godt nok til at tilfredsstille langt de fleste "almindelige" forbrugere, ingen tvivl om det. Pioneer er henvendt til entusiasterne, og dem der "bare" vil have det bedste og bekymrer sig mindre om prisen. Hvis dét man søger er et almindeligt godt tv uden bøvl, så er det helt sikkert at merprisen ofte vil være bedre givet ud på andre ting. Et bedre lydsystem eksempelvis.
Jo højere du kommer op, jo sværere er det at skabe "wow!" oplevelser. Der er ingen tvivl om at hvis man i forvejen synes at billedet på et Panasonic tv er fremragende, så er det svært at give dig wow-oplevelsen med et Pioneer - du må formentligt nøjes med "jow, det er da bedre"-oplevelser. I hvert fald så længe du kigger på billeder i samme størrelse - se HD på det kommende 60" Pioneer, godt kalibreret - så tror jeg du får din wow-oplevelse... |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Og når det så er sagt bliver jeg altså nødt til at påpege du må have meget store baglommer hvis du kan have en projekter i dem |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Tja.... og hvis Otto skal have en projektor i baglommen, så skal jeg vist hive tegnebogen frem til en større bolig - nå ja og så er der jo lige Otto
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det' ingen problem! http://www.reghardware.co.uk/2006/06/15/sony_unveils_worlds_ smallest_projector/ |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Jamen den vil jeg godt se en demo på, hvordan får du den kalibreret, med en svensknøgle?? |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Petergemma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
||
Hej Otto Jeg har mere eller mindre fulgt med i diverse fora de sidste par måneder, og står overfor at investere i et 40-42" TV. De fleste anbefalinger er på Pioneer og Panasonic. TV'et skal bruges til 70% TV via sattelit, 20% DVD (blu-ray om et års tid), 10% PC (surfing m.m.) og en sjælden gang kommer PS2'en på. Der bliver også tilsluttet et surround anlæg. Afstand til TV 3,4 m Jeg er meget i tvivl om jeg skal gå efter Th42PZ70 / 700 eller Pioneer 428 /4280. Jeg ved godt, at jeg nok ikke kan se forskel på HD og Full HD på 3,4 m, men har den høje opløsning ikke sin berrettigelse når jeg kobler PC'en på? Desuden er jeg smule bekymret omkring:
Jeg ser frem til jeres inputs.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg synes dit spørgsmål hører til i en tråd for sig selv, så vi kan lade denne omhandle Panasonic, og ikke Pana vs. Pioneer. Men har man læst et par af mine indlæg, så burde man ikke være i tvivl om hvilket af de to jeg ville vælge... |
|||
![]() |
|||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
||
Hej Jeg vil bare sige at hvis det er rigtig, hvad du siger om Pioneer Otto, så må den være tæt på perfekt,for min PZ700 50" Viser Digital Tv og Hd Dvd og Bluray som jeg ikke troede var muligt. Men analog er total dårlig hos Stofa og min PZ700. Jeg har stadig min Philips 37 9830, har lige haft den koblet til igen og den syntes jeg også var total med billede både analog og digital,Men må nok sige at den slet ikke når Pansonic På nogen som helst måde, undtagen fjernbetjening og så analog signal. Så den vil jeg forsøge sælge nu.Så må nok sige jeg er lidt skeptisk til din Pioneer glæde men måske har du ret ????. hilsen agger Redigeret af agger - 03-August-2007 kl. 14:20 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Min Pioneer viser bedre billede generelt uanset svagheder i kilden Panasonic er efter min mening mere følsom, sådan jeg jeg det ihvertfald hos mig på kabeltv både via analog tuner og dvb-t tuner. Jeg oplever at Panasoniccen varierer meget mere i billedkvaliteten afhængig af kilden, faktisk kan det endda ses på tvavisen/nyhederne hvor man skifter fra studie til field shots osv. så det tyder ihvertfald på en større tolerance hos Pioneer og en bedre evne til at processe billedet mere konstant bla via en tilsyneladende bedre farvestyring. Er signalet helt perfekt så står det også godt på Panaen, men hvor tit er det lige det på tv? |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Joh..... rhsin - men det du sammenligner med er vel dit Pana TH-37PX70 eller? Selv om jeg helt ærligt ikke ved om PZ700 model grundlæggende er teknisk ændret omkring billedfølsomheden.
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg tør godt satse mit gode navn og rygte anyway Men egentligt skulle dette vel være en debat om panaen, så det vil jeg da respektere hermed |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |