recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tysk switch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tysk switch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Telemachos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juni-2012
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Telemachos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tysk switch
    Sendt: 29-Juni-2020 kl. 14:09
Hej

Hvis jeg nu køber en nintendo-switch i tyskland (bundle med Animal Crossing New Horizons som jeg ikke kan finde i DK) kan man så stille switchen / spillet til at køre på engelsk? (for jeg vil da nødigt skulle være tysk-parlør i tide og utide...)

Venlig hilsen
TM
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2020 kl. 14:43
Det vil jeg gå stærkt ud fra da de fleste Switch games is multi language
Til top
Telemachos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juni-2012
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Telemachos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2020 kl. 11:09
...og en opfølgning. Tysk indkøbt switch virker (på engelsk), inkl. det spil der var med i pakken som download-code (sælger i tyskland var lidt i tvivl om det var country-låst eller regions-låst så om præcis den del virkede var lidt usikkert, men det gjorde det ;-)

/TM
Til top
filmnørden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-April-2010
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmnørden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 18:52
Vi har købt en Nintendo switch i Tyskland, da den var en del billigere. Den fungere fint, og vi har ikke haft nogen sprogproblemer, dog har vi ikke spillet Animal crossing :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu