|
Tysk tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Livsnyder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2018 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2018 kl. 17:58 |
Tysk digital tv anvender jo DVB-T2 HD signal. Da jeg ikke umiddelbart kan finde et TV med disse specifikationer her i DK har jeg overvejet om jeg skulle købe et Tysk TV. TV'et bruges i en Campingvogn og jeg syntes ikke om at have alt muligt omformer ol. stående. Derfor mit spørgsmål vil et Tysk Tv apparat virker her i DK På forhånd tak for evt. svar.
![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kig efter "Godkendt til Boxer Danmark" Hvis JA burde det virke, da Boxers HD kanaler sendes med DVB-T2
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Livsnyder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2018 Status: Offline Point: 3 |
Undskyld men jeg fik vist ikke nævnt at det er DVB-T2 HD HEVC (H265)
|
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Ja, et tv indkøbt i Tyskland virker da normalt også i Danmark. Men om man kan finde et tv med særlige specifikationer fx begrænsninger i tunerens frekvensområde, kan selvfølgelig være en mulighed. Et tv er normalt bagud-kompatibelt, så når HEVC så også mpeg4 og mpeg2.
Redigeret af C. Johansen - 29-Juli-2018 kl. 18:38 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Hej. Jeg kan ikke anbefale at man søger efter "Godkendt til Boxer Danmark". Ja Boxer bruger i øjeblikket DVB-T2 på to af deres muxer. Men det er i H.264/MPEG-4 AVC udgaven som fra april 2020 skiftes ud til fordel af DVB-T2 HEVC. https://en.wikipedia.org/wiki/H.264/MPEG-4_AVC Hvis man søger efter "Godkendt til Boxer Danmark" vil man lige netop få det, som trådstater IKKE søger. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |