|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
dette link siger der er garenti fra onkyo 24 måneder
http://www.csmusiksysteme.de/de/home/av_receiver/onkyo/onkyo _tx_sr605_schwarz/index.htm?sid=dd016d74743c87d6c5901dd4e53b 3a4b Kig lidt nede under Daten
Skrive de , er de auts forhandlere!!?? |
|||||||||||||||||||||||||||
+100HD Film
![]() |
![]() |
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Det lyder jo super... Hvad tog de i fragt. Så der stod gratis forsendelse men gætter på det kun er i Tyskland? Og tillykke med den.. Den skal du nok blive glad for |
![]() |
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
41,- Euro i fragt
Takker er du glad for din, jeg troede du hade købt en 605, har du opgraderet!!?? Redigeret af henrik-t - 23-Februar-2008 kl. 16:30 |
+100HD Film
![]() |
![]() |
QuikZilver ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Hej henrik-t, Jeg har lige købt et sæt KEF KHT-3005 højtalere hos CSMusiksysteme. I samme forbindelse har jeg spurgt dem om de er autoriserede Onkyo forhandlere, da jeg i så fald også vil bestille en 605'er hos dem. Jeg skal nok lige opdatere denne tråd, når deres svar kommer - tænkte at det kunne være meget rart at vide, selvom de garanterer 24 måneders reklamation.
|
![]() |
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Er det udstillingsmodel du har bestilt derinde til omkring 8000 Dkk. Så må du meget gerne melde tilbage omkring købet. Er selv ude efter fuldstændig samme opsætning mht. onkyo 605 + KEF 3005 5.1 system. |
![]() |
QuikZilver ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
@ Super Junior - Yes, jeg har bestillt KEF KHT-3005 udstillingsmodellen, og forventer at den ankommer til CPH onsdag eller torsdag i denne uge! Jeg skal nok lægge en update i denne tråd, når pakken er modtaget og indholdet inspiceret... Angående køb af Onkyo receivere hos CSMusiksysteme, så har jeg netop modtaget nedenstående mail - tror ikke de ville skrive sådan, hvis det ikke passede og de eventuelt senere skulle stå til ansvar for det! Om ikke andet så regner jeg med at købe en Onkyo 605'er hos dem, nu hvor jeg har deres ord på, at de er en autoriseret Onkyo forhandler og såfremt købet/modtagelsen af mine KEF's (forhåbenligt) kører problemfrit. 605'eren er trods alt kun ca. 350 DKK dyrere hos dem end hos Medianess.de (som vidst nok er de billigste i EU med Onkyo lige pt)... / QuikZilver
Hello, That would be nice if you order again. I will hope that everything goes smooth, too. We are an official Onkyo dealer. We only sell Onkyo products that we receive from Onkyo Germany.
Kind Regards and looking forward to do business with you Andy Zehlein Ihr CSMusiksysteme-Team
CSMusiksysteme GmbH Geschäftsführer: Christian Schlichter Sankt Johann 17, 91056 Erlangen Amtsgericht Fürth HRA 10652 Ust.-Id: DE 248385498 |
![]() |
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Ser ud som om det er der jeg nupper sådan et system. De 350 kr. onkyo 605 koster ekstra, sparer man jo i fragt, når man handler 1 sted. Og modtager hele baduljen samme dag. Ser frem til du skriver! :) Så er det bare endnu én på listen over glade købere af dette system!
|
![]() |
![]() |
Var lige inde og se lidt på specs over KEF 5005 - http://www.kef.com/kefamerica/KHT/KHT5005/sat_specs.htm Vil det sige at KEF 3005 har bedre specs, når den har en breddere frekvens. Redigeret af SuperJunior - 28-Februar-2008 kl. 14:09 |
![]() |
1967Henrik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
Lyder som en maget rimelig pris. /Henrik |
![]() |
![]() |
Redigerede lige mit indlæg istedet for at post et nyt, doh. Det er bare designet på 5005.2 der er spændende, men hvis 3005 burde ku spille bedre, og det samtidig er noget billigere, så. |
![]() |
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
KHT 5005.2 spiller langt bedre, dog vil jeg klart anbefale en større forstærker til dem det spiller de mere overbevisende af.
Kef skal have meget effekt for at lyde godt gerne en Onkyo 805. ![]() Redigeret af CSN Teknik - 28-Februar-2008 kl. 20:51 |
![]() |
![]() |
Ja okay, men må sige stop ved 605´eren, hvis den altså er udemærket. Hvis jeg bliver ved med at forhøje budgettet, så ku jeg ligeså godt gå ud og finde bedre udstyr hele tiden, så tror jeg siger stop ved 605´eren. Forresten, virker kontaktformularen ikke på jeres hjemmeside CSN Teknik? Har intet svar fået idag, efter jeg sendte en besked via siden omkring kl. 12. |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |