|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Efter min bedste overbevisning er 605 en fortrinlig forstærker, også med en god effekt - jeg klager i det mindste ikke
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Til hvilke højttalere har du forbundet 605´eren til? (Ku jeg ikke lige finde nogen steder.) |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det kan du læse her. Først mine egne Denon, og da der kom kritik af det lånte jeg nogle Argon: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1485&zoneid=1 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
så kom den i dag
![]() Den yder meget mere end min gamle denon, og lyden er ikke blevet dårligere tværtimod, på suround siden kan jeg kun sige wow, men sys ikke lyden var optimal efter auto instillingen med mic, jeg sidder og leger med den lige nu, men jeg er osse til lidt mere bas end man skal ha på, og så indstillet den center for lavt sys jeg... men alt ialt super lækker ![]() |
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
||
rmjdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Til de interessede: 605 kan findes her til €419... |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Hvor er her? (alt er jo relativt) ![]() |
||
![]() |
||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|
Ved ikke om det er hos hifiedition han mener ? de har den til 419 euro.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |