recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tyveri- kampagner imod
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tyveri- kampagner imod

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Af samme årsag har jeg ikke en bio-tråd osv. Selvom jeg gerne ville. Men har man bare et lidt specielt mellem/efternavn, så er det skræmmende nemt at finde ens adresse.

Især når der er GPS koordinater på billedet Wink




hehe ja, rigtig god pointe :) mon man kan slå det fra, eller bare fjerne meta data
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Af samme årsag har jeg ikke en bio-tråd osv. Selvom jeg gerne ville. Men har man bare et lidt specielt mellem/efternavn, så er det skræmmende nemt at finde ens adresse.

Især når der er GPS koordinater på billedet Wink




hehe ja, rigtig god pointe :) mon man kan slå det fra, eller bare fjerne meta data

Jeg bruger Photoshop. Save to web. Der kan alt fjernes, også farveprofiler. 


Venlig hilsen
KB
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Af samme årsag har jeg ikke en bio-tråd osv. Selvom jeg gerne ville. Men har man bare et lidt specielt mellem/efternavn, så er det skræmmende nemt at finde ens adresse.

Især når der er GPS koordinater på billedet Wink




hehe ja, rigtig god pointe :) mon man kan slå det fra, eller bare fjerne meta data

Jeg bruger Photoshop. Save to web. Der kan alt fjernes, også farveprofiler. 




sådan avanceret noget har jeg ikke på min arbejds pc :) men mon ikke det kan slåes fra det på iphone
Til top
Webmonkey Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Webmonkey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Og ham her passer på mig og herlighederne, tag bare chancen.
 


Denne slags hunde er nu kendt for at være særdeles venlige over for fremmede. I USA er det meget udbredt, at de bliver stjålet fra haver og indkøbs centre, da de gerne går med en fremmed.

In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 12:08
Det gør den her model ikke, og slet ikke når han er hjemme. Vi har haft vennebesøg, som "glemte" at ringe på før de gik ind ( og hunden kender dem ), de glemmer ikke ringeklokken mere.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu