|
Tyverialarm + overvågning |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
3 mdr?? Det lyder godt nok vildt..
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Det var noget af en reklamesøjle du fik smidt ind dér (jeg har klippet i den, så folk ikke skal se på hele smøren igen). Er der ikke en vis interessekonflikt i, at promovere et produkt på dén måde i et åbent forum, hvis man deltager som branchemedlem for Panasonic? |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Jeg udvidede selv vores IHC installation med alarm installation i vores hus.
|
||
![]() |
||
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
|
Vi har et sikkerthjem system med 10 Dør/vindue kontakter og 4 sirener. Det fungere perfekt hos os .
ingen problemer eller ustabilitet her. Til overvågning har vi 2 stk Arlo Q plus. |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Jeg har sikkerthjem med 2 motion sensorer og 6 dørkontakter. Man får rigtig meget for pengene. De eneste ulemper for os har været fejlalarmer, men dette er pga. vi har en hund på omkring 23 kg og to katte, som trigger de fejlalarmer, så skal have kigger på at flytte den ene sensor for at se om det kan afhjælpe problemer.
Vi kører mest med "skalsikring" og det fungerer rigtig godt.
|
||
![]() |
||
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
|
Mit Arlo kamera ved hoveddøren har holdt op til 4 måneder på 4 stk. CR123 batterier, men her i vinters gik batterierne død efter kun 2 måneder. Synes dog det er en billig pris at betale fordi de ikke kræver fast strøm og derfor kan placeres temmeligt frit. Og når de holder så længe så er det fordi de kun aktiveres ved bevægelse og kun optager mellem 5-120 sekunder uden lyd. Overvejer de nye Arlo Pro der kommer med en basestation med indbygget 100db sirene.
|
||
Apple & Sonos entusiast
|
||
![]() |
||
DGK-Chef ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1 |
|
Jeg har også en trueguard pro+ alarm installeret og kan varmt anbefale den. Den kører stabilt og er nem at bruge. I min løsning har jeg både dørkontakter til skal sikring, men også bevægelsessensorer med kamera, så jeg kan se hvad der trigger alarmen. Grunden til at jeg valgte pro+ alarmen fra trueguard er selvfølgelig at den kan sikre mit hjem, men i høj grad også de mange hjemmestyringsmuligheder. Fx. styring af mine philips hue pærer, varmepumpe, 230v strøm og garageporten.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |