recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - U-571 på blu-ray!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketU-571 på blu-ray!!!!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2010 kl. 13:55
Skrive jo også hvis man ville være 100% sikke på at for den bedst udgaven og så den udgaven der blive teste, så er kun købe US udgaven man skal købe, det er jo total ugennemskuelige at finde ud af hvem der bruger samme encode til US og EU/UK udgivelser.

Desværre se det ud til at de nordisk udgivelser er i 1080/25i og de samme nordisk film så blive udgivet i US som 1080/24p, så ved man ikke havde man skal vælge.

Og desværre se det ud til at det er blive normalt at skyde film i 1080/25i her i norden, sikke for at være klar til HDTV, og derved kan man bruge samme master til Blu-ray og HDTV.

Redigeret af Startrek - 13-Februar-2010 kl. 14:12
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 20:45
Nu skal jeg ikke udtale mig om lyden, da jeg endnu ikke har haft tid til at sætte i afspilleren, men tjekkede da lige for sjov skyld.

Er I sikre på, at I ikke sidder og tjekker opløsning på menuen istedet for filmen ?

Menuen er nemlig 1080/50i (hvilket de fleste film faktisk er i Reg.b), men filmen er da i 1080/24P. Dog ganske rigtigt i 1.78:1, så de har da fået den ødelagt.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2010 kl. 14:54
Hvilken udgave af U-571 har du Question

Ved at den første UK udgave kun er i 1080/50i og med en ringe lyd, det kan selvfølgelige være at der er komme en ny udgave, som er trukket fra US udgaven.
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 07:45
Den er hentet for en flad hundrede krone seddel i Blockbuster for et par uger siden.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 00:01
Har selv lige købt U571 - købt i DK - og blev satme også skuffet!!! Har selv samme film liggende som MKV med DTS lydspor.  Når jeg vælger scenen med dybdevandsbomberne plejer der at være SMÆK i bassen på MKV filen jeg har med alm DTS lydspor. Så U571 til en god pris og så med DTS.HD Master lydspor på :D :D FEEEEDT!
Men NØJ jeg blev godt nok også skuffet til den helt store guldmedalje....!
Lyden er INTET i forhold til mit rip med alm DTS lyd....

Det er en ommer!
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 00:30
LAD VÆRE MED AT KØBE DEN DK/UK UDGAVEN AF U571, den har ringe lyd og bilde, men købe kun US udgaven.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu