|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
|
Ja for dælen - det filmer jo pi.... godt - tror jeg....for jeg kan jo ikke se det i høj kvalitet (endnu).
Manuel fokus virker forbavsende godt - jeg er prof. fotograf til dagligt, og jeg er imponeret over hvor fint det fungerer. Det samme med eks. manuel blænde og hvidbalance! |
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
||
![]() |
||
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
|
Jeg har nu installeret Nero 7 og jeg kan bare ikke få skidtet til at virke.
1. Under installation, siger Vista "RegHelper has stopped working" omk filen "common files/ahead/æon/nireg.exe" 2. Når jeg afspiller en m2ts-fil, afspiller den i Vision men kun lyden og crasher så når afspilning er færdig - crashet medfører link til at man kan opgradere Nero Show Time, men linket fungerer ikke ![]() |
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
||
![]() |
||
Spaghetti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Status: Offline Point: 256 |
![]() |
|
Jeg har SR7E´eren (dvs. den med 60GB). Jeg forstår seriøst ikke dit brokkeri... Og jeg kan ikke lade være med at stille mig selv spørgsmålet, efter at have læst din blog, "hvad havde du regnet med!?" SR7E og SR8E optager i kanon kvalitet og med det medfølgende software, overfører man lynhurtigt filmklip til ens computer. Dit problem er, at du mangler softwaren til at behandle disse HD-filmklip og en ordentlig computer. Jeg opgraderer indenfor en uges tid til en Intel Quad (Q6600) 4GB RAM og 1 terabyte harddisk og Vista 64bit. Jeg vidste allerede inden jeg købte videokameraet, at det ville blive nødvendigt med en kraftig computer. Det er vilkårene når man ønsker at optage i HD. Lær at lev med det.... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du er helt galt på den:
1 .jeg har en superkraftig computer 2. hvis du køber Vista 64 bit, kan du ikke bruges Sonys software Så for at svare på din provokation: jeg havde regnet med at kunne bruge de filer, jeg optager med kameraet. Du skal ikke læse ret meget rundt på nettet for at se, at jeg bestemt ikke er den eneste med min oplevelse. Jeg forslår du "kommer igen", når du selv har prøvet at redigere/brænde og se hvor bøvlet/umuligt det er. |
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
øv - det er et problem relateret til Vistas umodenhed som styresystem endnu og til at meget software endnu ikke er 100% kompatibelt, jeg bruger stadig XP som hovedsystem (selvom jeg også har en Vista installation) og der fungerer det uden problemer.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har nu prøvet at brænde en DVD i Pinnacle Studio11 og den står og kører og kører og kører og stopper så ved 50% og siger blot at der er en fejl og at jeg skal tjekke mit "medie". Det er det samme, Sonys software gør.
Når jeg brænder til en 1080-wma fil og lægger den ind på mit mediecenter, afspiller den den meget hakket, som om filen er alt for stor til at den kan afspilles flydende. Er der nogen der har tips til løsning af de to problemer? |
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
||
![]() |
||
![]() |
|
I øvrigt står der på både Nero7 og Studio11-pakken at det er Vista-kompatibelt?
|
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Så har du et generelt problem med din hardware, dit styresystem, din brænder eller dit media der ikke har noget med Sony'en eller dens filer at gøre. Den afslutter jo blot med at forsøge at brænde den færdige dvd-struktur på en dvd
Det er simpelthen fordi dit mediacenter ikke er kraftig nok til at afspille det flydende. Det kræver både mange cpu kræfter, mange ram samt et grafikkort med hardwareaccelleration af formatet at kunne afspille AVCHD i den opløsning og bitrate. Jeg kan heller ikke på min pc der ellers klarer alt andet uden nogen problemer.
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er det nye 170.000 kroners B&O Beovision fjernsyn og for den pris får man skam kun 256 mb. i sit mediecenter. Det er klar at der ikke kan være råd til kvalitet i dén prisklasse........... |
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan det også godt være det er, men det forudsætter omvendt også at din Vista installation ikke er "småødelagt" af alt mulig andet der måske er forsøgt installeret. Nero 7 pakken virker fint på min Vista, men jeg har ikke lige testet AVCHD redigering på min Vista endnu. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mjaaaah mjooooh......det er bare lige det, at det er alm. DVD den kokser med. Vælger jeg at brænde som en HD-dvd, virker det fint.... ?? |
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
||
![]() |
||
![]() |
|
øj Ja - fjernsyn og mediacenter er garanteret superlækkert, men det er nok ikke sikkert lige mediacenteret er designet kraftigt nok til sådan noget kraftigt HD materiale.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |