recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ubiquiti Netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ubiquiti Netværk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sørenb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sørenb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ubiquiti Netværk
    Sendt: 02-Januar-2020 kl. 16:53
Er der en som kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan logge på mit Ubiquiti netværk med min PC når iPhones, iPads og Playstation kan? 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2020 kl. 09:32
Kan du se netværk med PC?

Nogle gange er Windows bare ikke glad for wifi netværk.

Prøv at nulstille netværkskort på PC.


Til top
Sørenb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sørenb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2020 kl. 09:49
Ja jeg kan se netværk, men når jeg har forsøgt at logget på, så skriver den at jeg ikke blev tilsluttet. Har prøvet en anden pc den kan godt komme på.  Det er den pc hvor controlleren til Ubiquiti netværket er, kan det have betydning? 
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2020 kl. 11:36
Prøv at checke om dit AP står til dansk landekode. Jeg havde et lignende problem for nogen tid siden, da mit AP stod til US.
/Peter
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu