|
ubiquiti noob og sprøgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2019 kl. 10:20 |
Hej
Jeg har et hus i 2 planer, og konen synes det er umuligt at trække kabler så jeg tænker: 1 af den her Ubiquiti UniFi USG Security Gatewayog 3 af den her Ubiquiti UniFi UAP-AC-LITE 2.4/5GHzEr det nok at kable et af AC'erne, også kan den snakke wireless med de 2 andre ? Oak
|
|
![]() |
|
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, den nyeste generation kan mesh, men det er klart bedre at trække kabler til hvert AP. |
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
Tak, ja jeg ved kabling er bedst :)
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Slettet
Redigeret af janLp - 15-December-2019 kl. 11:23 |
|
![]() |
|
cakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2016 Sted: 6230 Rødekro Status: Offline Point: 56 |
Har du evt kikket på https://www.amplifi.com/amplifi-hd de er beregnet til mesh
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Mesh vil altid have en negativ indflydelse på hastigheden og latency, men giver positivt på dækningen.
Så det er efter hvad du går efter. Jeg ville trække kablet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |