|
Ubiquity Unifi til hjemmebrug |
Besvar ![]() |
Side <1 6970717273 80> |
Forfatter | ||
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
En lille update på mit problem, hvis der skulle være andre der havde/har samme problemer som mig med ustabil forbindelse til Unifi doorbell- ja, det har jeg kæmpet med i over et år, og ignoreret det lidt.
Jeg kan bekræfte, at efter jeg har flyttet accespoint tættere på doorbell og tilknyttet den til en fast accespoint (Det gøres i app´en) virker det som det skal, har kørt nu i to døgn og der har indtil nu ikke været udfald i connection. Nu kan man få fuld udbytte at video strem i højt opløsning og bruge ringeklokke til at tale med dem der trykker på kanppen, det kunne jeg slet ikke før. Men jeg vil sige det nok skyldes flere ting i mit setup: 1. Kontroller fortrådning til forsygning (+ og -) - de hvide samlinger er meget dårlige, og jeg valgte at klippe dem af og montere i en fast klemme. 2. Skrue op for signalstyrken - hjalp delvis men ikke nog fik udfald selvom der var 75-80% signal. 3. Flytte accespoint tættere på og tilknyt til fast accespoint (den tættest på) så den ikke søger hele tiden efter andre accespoint. |
||
![]() |
||
koden ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 462 |
|
Tak for detaljeret gennemgang af din fejlfinding.
Pkt. 1 forstår jeg dog ikke helt. Fortrådning til forsyning og hvide samlinger... er det i doorbell'en ?
|
||
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall Switch8 150W 2 x AP lite 1 x AP LR |
||
![]() |
||
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 395 |
|
Både ja og nej. Det er fordi jeg har min honeywell koblet ind i kredsen. Ikke sikkert at det har nogen betydning for dem der ikke bruger den løsning. - Jeg husker i vejledningen er det vist at de hvide ledninger med spadestik monteres direkte på terminalerne i dorrbell. Det vil jeg så ikke anbefale da de er meget dårlige til at give en god forbindelse.
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2905 |
|
Hvis du har nem mulighed for det, så smid eventuelt et billede af bagsiden af Doorbell, så man kan se hvordan du har løst problemet.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
|
Det skal jeg gerne gøre, men den bliver ikke afmonteret lige foreløbig når det nu virker :)
|
||
![]() |
||
|
Det er sådan jeg har lavet det.
|
||
![]() |
||
|
Nogen der ved om man kan åbne den Chime Connector og udskifte ledninger i den? Det virker til den er faststøbt.
Kunne være smart hvis man kunne udskifte de fire ledninger til nogle der var længere, så man ikke behøvede flere samlinger. Hos mig sidder transformer i tavlen sammen med Chime Connector og honeywell DCP9175. Var ledninger på chime Connector længere kunne jeg placere den lige uden for tavlen på væg.
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2905 |
|
Nu er det efterhånden lang tid siden jeg forbandt mit, men jeg tror ikke jeg bruger den der chime connector. Som jeg husker det, så var den mest til analoge ringeklokker og ikke digitale som Honeywell'en.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
|
ok, interessant. Vejledning på youtube viser den skal bruges. Kunne være rart at vide om den kan undlades?
Redigeret af LofterPalle - 11-August-2022 kl. 08:07 |
||
![]() |
||
|
Det ser ud til at jeg har brugt den. Det hele er ihvertfald forbundet som på billedet på side 61 i denne tråd. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 360 |
|
Kunne deres udendørs AP dog bare snart komme på lager..
Nærmer sig 6 måneder i restordre |
||
![]() |
||
|
Er det deres Access Point AC mesh eller Unifi6 mesh?
jeg så de var på lager i kort tid lige inde sommerferien- de bliver hurtigt solgt. Redigeret af LofterPalle - 12-August-2022 kl. 06:51 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6970717273 80> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |