|
Ubiquity Unifi til hjemmebrug |
Besvar ![]() |
Side <1 787980 |
Forfatter | ||
suk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2021 Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det ændre dog ikke på det faktum at deres udvalg er meget småt, og derfor ikke dækker alles behov. Havde de så bare tilladt at deres Protect understøttede tredjeparts kamera, så var man nået langt. Jeg har mine hikvision på sit eget vlan som ikke har internetadgang eller adgang til noget andet på mit netværk, så hvad sikkerheden angår, så er der ingen problemer. Og det er måske ikke så populært at sige, men jeg har ret meget overvågning på mit netværk, og jeg har endnu ikke oplevet at mine hikvision har forsøgt at "ringe hjem til Kina" selvom jeg godt ved at Trump siger noget andet
![]() Redigeret af suk - 25-Februar-2023 kl. 18:30 |
||
![]() |
||
koden ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ringe hjem er ikke min største anke mod Kina ting.
Det er mere at hver gang man sender penge den vej, så støtter man et regime jeg ikke bryder mig om. Samt alt det skrammel de sælger via tvivlsomme hjemmesider. Det gør intet godt for vores klode. Men nu skal jeg nok lade være med at agitere mere for det. Alle må gøre som de selv vil. |
||
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall Switch8 150W 2 x AP lite 1 x AP LR |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 787980 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |