recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ubiquity Unifi til hjemmebrug
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ubiquity Unifi til hjemmebrug

 Besvar Besvar Side  <1 6667686970 81>
Forfatter
Besked
koden Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2022 kl. 18:16
6Amåske for at skærme bedre?
De skal blot trækkes under et kommende betongulv i kælder, så ikke noget med umulige bøjninger, andet end der hvor de skal op til switch.

Er CAT 7 uegnede eller er det fordi du mener det er spild af penge?



Redigeret af koden - 13-Marts-2022 kl. 18:16
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall
Switch8 150W
2 x AP lite
1 x AP LR
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2022 kl. 22:55
Som et minimum ville jeg tage cat6a, men bede om et tilbud på tilbud på henholdsvis cat6a og cat7 - for afhængig af merprisen ville jeg - personligt - altid vælge en lidt dyrere løsning end hvad mit behov var lige nu. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
koden Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2022 kl. 15:38
Det må vel så også være 7a tænker jeg?

Altså altid den bedst skærmede?

Trækker jeg dem blot direkte til swicth?
Det der patch panel jeg fik sat op sidst er vel blot en ekstra unødvendig ting?

Tak for svar...
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall
Switch8 150W
2 x AP lite
1 x AP LR
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2022 kl. 13:10
Så er Unifi Chime - en trådløs klokke som der kan kobles sammen med Unifi Doorbell. 

Satte den i stikkontakten. Åbnede Unifi Protect og enheden blev fundet med det samme. Eneste ulempe jeg kan se ligenu er, at har man flere "Unifi Doorbell", så man den kun stilles til at reagere på den ene og ikke flere. 
 

Derudover meget lækkert hvis man ikke gider rode med ledninger. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2022 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Så er Unifi Chime - en trådløs klokke som der kan kobles sammen med Unifi Doorbell. 

Satte den i stikkontakten. Åbnede Unifi Protect og enheden blev fundet med det samme. Eneste ulempe jeg kan se ligenu er, at har man flere "Unifi Doorbell", så man den kun stilles til at reagere på den ene og ikke flere. 
 

Derudover meget lækkert hvis man ikke gider rode med ledninger. 
Det ser spændende ud, er det en early Access? 
Betyder det man slipper for den fortrådet udgave (hoeywell ) som du har lavet tidligere?
Hvordan er rækkevidden på den?
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2022 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Det ser spændende ud, er det en early Access? 
Betyder det man slipper for den fortrådet udgave (hoeywell ) som du har lavet tidligere?
Hvordan er rækkevidden på den?

Jeps, den er lige kommet i EA og man slipper helt for Honeywell som tidligere vist. 

Den kører via wifi 2.4Ghz, så det er hvor der er alm. wifi dækning. 


Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2022 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Det ser spændende ud, er det en early Access? 
Betyder det man slipper for den fortrådet udgave (hoeywell ) som du har lavet tidligere?
Hvordan er rækkevidden på den?

Jeps, den er lige kommet i EA og man slipper helt for Honeywell som tidligere vist. 

Den kører via wifi 2.4Ghz, så det er hvor der er alm. wifi dækning. 


Tak for hurtig svar. Den må jeg vist lige få købt.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2022 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:


Tak for hurtig svar. Den må jeg vist lige få købt.

Held og lykke med den - håber du bliver glad for den. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2022 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:


Tak for hurtig svar. Den må jeg vist lige få købt.

Held og lykke med den - håber du bliver glad for den. 

Smile ja det håber jeg.

Forresten har du ikke fået afprøvet den nye G4 Doorbell Pro?
Jeg har stadig netværks problemer med den jeg har nu og ikke løst, kunne være interessant at høre om det er løst på G4 udgaven.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2022 kl. 15:05
Nej, den har jeg ikke prøvet. Jeg syntes ikke rigtigt der var nogle features som jeg havde brug. 

Mine kører super godt. Der var lige en 4-5 beta firmwares hvor de ikke ville reconnecte og skulle slukkes/tændes før de ville komme på igen efter f.eks. en firmware opgradering af UDM Pro'en - men intet derudover. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2022 kl. 09:12
De fem streger der angiver signalstyrken lyser konstant, men en gang i mellem ser jeg de blinker alle fem. Hvad betyder det?
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2022 kl. 18:08
Hej

Jeg er alvorlig træt af at min UniFi ringeklokke misterforbindelden til netværk hele tiden. Jeg kan forstå herberg ig andre ikke har det problem.

Hvad gør jeg for at løse det problem? Min mistanke er signalet er for svagt, men signalet vise 70-80% hvor den så lige pludselig dør og gå af netværket. Er der nogle ting man kan prøve eåinden man skal ud og investere i et accespoint der er tættere på?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6667686970 81>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu