|
Ubiquity Unifi til hjemmebrug |
Besvar ![]() |
Side <1 7071727374 80> |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Denne her er på lager. Den bruger jeg selv. Er monteret på en væg så det er udsat for lidt af hvert og det virker rigtigt godt. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 360 |
|
Det er Ubiquiti UAP-AC-M, som jeg er ude efter..
https://www.pricerunner.dk/pl/272-3900830/Access-Points-Bridges-Repeaters/Ubiquiti-UAP-AC-M-Sammenlign-Priser Hastigheden er rigeligt til det begrænset udebehov for lidt streaming i haven, og derfor synes jeg at det er lidt over kill, at betale nærmest det dobbelte for deres andre udendørs antenner... Så vil jeg næsten hellere tage chancen og sætte en indendørs AP AC lite op, da det skal sidde oppe under udhænget på taget.. |
||
![]() |
||
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 395 |
|
De var på lager her før sommerferien, der skal man være hurtig.
|
||
![]() |
||
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 360 |
|
Hmmm, så har pricerunner viwt fejlet med en melding.. Irriterende.. Men tjek.. Redigeret af NikolajDS - 12-August-2022 kl. 09:17 |
||
![]() |
||
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 395 |
|
Ja, som jeg har forstået pricerunner, opdatere de hver nat, men hvis den er på lager en dag og solgt samme dag når du jo ikke at får besked.
Du kan bede om at få en mail fra UI store når de er på lager. |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2905 |
|
Fair nok - Jeg kunne godt have mine tvivl om lige netop den model kommer tilbage efter så lang tid, da den er et Wave 1. Har du overvejet at købe brugt? |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
|
Jep, men intet at finde umiddelbart.. Primært "ufoerne" som er til salg (formentlig fordi folk har er skiftet til wifi6) |
||
![]() |
||
|
Jeg kender en der har et monteret indendørs. Hvis du er interesseret i det, så kan jeg spørge om han vil skifte det ud med et U6 Lite og sælge det andet til dig.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Peter.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 127 |
|
Er det ikke fordi det er en udgået model. Det ser ud til at de har skiftet hele WiFi linken til U6 modellerne. /Peter
Redigeret af Peter.C - 12-August-2022 kl. 16:41 |
||
![]() |
||
|
Kan godt være at du har ret.. Jeg er bare jyde, som er træt af at skulle betale det dobbelte for nyere modeller, når der ikke er brug for wifi6 til det sparsomme brug i haven.. |
||
![]() |
||
|
Tror jeg er nået frem til at jeg opdaterer en af mine indendørs UFO'er, og så tager den gamle, og monterer udenfor, da den kommer helt op under udhænget, og så lever med at den måske ikke overlever i lige så lang tid som et udendørs AP.. Men tak for tilbudet! |
||
![]() |
||
|
Jeg er helt modsat - Køber nye modeller fordi jeg syntes det er spændende med nye features m.m. Tror dog ikke det er fordi jeg oprindeligt er fra København :-) Tror din plan med at bruge et indenførs under udhænget kommer til at virke helt fint. Har set det hos flere andre.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 7071727374 80> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |