recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ubiquity Unifi til hjemmebrug
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ubiquity Unifi til hjemmebrug

 Besvar Besvar Side  <1 7071727374 81>
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 07:47
Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Kunne deres udendørs AP dog bare snart komme på lager..

Nærmer sig 6 måneder i restordre

Denne her er på lager. Den bruger jeg selv. Er monteret på en væg så det er udsat for lidt af hvert og det virker rigtigt godt. 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 08:06
Det er Ubiquiti UAP-AC-M, som jeg er ude efter..

https://www.pricerunner.dk/pl/272-3900830/Access-Points-Bridges-Repeaters/Ubiquiti-UAP-AC-M-Sammenlign-Priser

Hastigheden er rigeligt til det begrænset udebehov for lidt streaming i haven, og derfor synes jeg at det er lidt over kill, at betale nærmest det dobbelte for deres andre udendørs antenner...

Så vil jeg næsten hellere tage chancen og sætte en indendørs AP AC lite op, da det skal sidde oppe under udhænget på taget..
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Det er Ubiquiti UAP-AC-M, som jeg er ude efter..

https://www.pricerunner.dk/pl/272-3900830/Access-Points-Bridges-Repeaters/Ubiquiti-UAP-AC-M-Sammenlign-Priser

Hastigheden er rigeligt til det begrænset udebehov for lidt streaming i haven, og derfor synes jeg at det er lidt over kill, at betale nærmest det dobbelte for deres andre udendørs antenner...

Så vil jeg næsten hellere tage chancen og sætte en indendørs AP AC lite op, da det skal sidde oppe under udhænget på taget..

De var på lager her før sommerferien, der skal man være hurtig.
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Det er Ubiquiti UAP-AC-M, som jeg er ude efter..

https://www.pricerunner.dk/pl/272-3900830/Access-Points-Bridges-Repeaters/Ubiquiti-UAP-AC-M-Sammenlign-Priser

Hastigheden er rigeligt til det begrænset udebehov for lidt streaming i haven, og derfor synes jeg at det er lidt over kill, at betale nærmest det dobbelte for deres andre udendørs antenner...

Så vil jeg næsten hellere tage chancen og sætte en indendørs AP AC lite op, da det skal sidde oppe under udhænget på taget..


De var på lager her før sommerferien, der skal man være hurtig.


Hmmm, så har pricerunner viwt fejlet med en melding.. Irriterende..

Men tjek..

Redigeret af NikolajDS - 12-August-2022 kl. 09:17
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 11:01
Ja, som jeg har forstået pricerunner, opdatere de hver nat, men hvis den er på lager en dag og solgt samme dag når du jo ikke at får besked. 
Du kan bede om at få en mail fra UI store når de er på lager.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Det er Ubiquiti UAP-AC-M, som jeg er ude efter..
[....]

Hastigheden er rigeligt til det begrænset udebehov for lidt streaming i haven, og derfor synes jeg at det er lidt over kill, at betale nærmest det dobbelte for deres andre udendørs antenner...
 

Fair nok - Jeg kunne godt have mine tvivl om lige netop den model kommer tilbage efter så lang tid, da den er et Wave 1. 

Har du overvejet at købe brugt? 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Det er Ubiquiti UAP-AC-M, som jeg er ude efter..
[....]

Hastigheden er rigeligt til det begrænset udebehov for lidt streaming i haven, og derfor synes jeg at det er lidt over kill, at betale nærmest det dobbelte for deres andre udendørs antenner...
 


Fair nok - Jeg kunne godt have mine tvivl om lige netop den model kommer tilbage efter så lang tid, da den er et Wave 1. 

Har du overvejet at købe brugt? 



Jep, men intet at finde umiddelbart.. Primært "ufoerne" som er til salg (formentlig fordi folk har er skiftet til wifi6)
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 15:30
Jeg kender en der har et monteret indendørs. Hvis du er interesseret i det, så kan jeg spørge om han vil skifte det ud med et U6 Lite og sælge det andet til dig. 





Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Det er Ubiquiti UAP-AC-M, som jeg er ude efter..

https://www.pricerunner.dk/pl/272-3900830/Access-Points-Bridges-Repeaters/Ubiquiti-UAP-AC-M-Sammenlign-Priser

Hastigheden er rigeligt til det begrænset udebehov for lidt streaming i haven, og derfor synes jeg at det er lidt over kill, at betale nærmest det dobbelte for deres andre udendørs antenner...

Så vil jeg næsten hellere tage chancen og sætte en indendørs AP AC lite op, da det skal sidde oppe under udhænget på taget..

Er det ikke fordi det er en udgået model.
Det ser ud til at de har skiftet hele WiFi linken til U6 modellerne.

/Peter


Redigeret af Peter.C - 12-August-2022 kl. 16:41
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Det er Ubiquiti UAP-AC-M, som jeg er ude efter..

https://www.pricerunner.dk/pl/272-3900830/Access-Points-Bridges-Repeaters/Ubiquiti-UAP-AC-M-Sammenlign-Priser

Hastigheden er rigeligt til det begrænset udebehov for lidt streaming i haven, og derfor synes jeg at det er lidt over kill, at betale nærmest det dobbelte for deres andre udendørs antenner...

Så vil jeg næsten hellere tage chancen og sætte en indendørs AP AC lite op, da det skal sidde oppe under udhænget på taget..


Er det ikke fordi det er en udgået model.
Det ser ud til at de har skiftet hele WiFi linken til U6 modellerne.

/Peter



Kan godt være at du har ret.. Jeg er bare jyde, som er træt af at skulle betale det dobbelte for nyere modeller, når der ikke er brug for wifi6 til det sparsomme brug i haven..
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Jeg kender en der har et monteret indendørs. Hvis du er interesseret i det, så kan jeg spørge om han vil skifte det ud med et U6 Lite og sælge det andet til dig. 







Tror jeg er nået frem til at jeg opdaterer en af mine indendørs UFO'er, og så tager den gamle, og monterer udenfor, da den kommer helt op under udhænget, og så lever med at den måske ikke overlever i lige så lang tid som et udendørs AP..

Men tak for tilbudet!
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2022 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

 
Kan godt være at du har ret.. Jeg er bare jyde, som er træt af at skulle betale det dobbelte for nyere modeller, når der ikke er brug for wifi6 til det sparsomme brug i haven..

Jeg er helt modsat - Køber nye modeller fordi jeg syntes det er spændende med nye features m.m. Tror dog ikke det er fordi jeg oprindeligt er fra København :-) 

Tror din plan med at bruge et indenførs under udhænget kommer til at virke helt fint. Har set det hos flere andre. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7071727374 81>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu