|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() Sendt: 14-Juni-2011 kl. 16:04 |
Har forsøgt at installere Ubuntu 11.04 med den nye unity brugerflade, på en virtualbox.
Desværre får jeg at vide at hw ikke er understøttet, er der nogle som har fået det til at køre. Evt ved at ændre settings i Virtualbox. Benytter et ATI,RadeonHD2600 grafik kort, burde det ikke være ok. ![]() Kan heller ikke få tastaturet til at virke, "@" virker f.x. heller ikke. Benytter et standard Apple keyboard. Redigeret af lahan - 14-Juni-2011 kl. 16:10 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Unity ville heller ikke virke på min mac med VMware. Efter jeg har prøvet er der kommet en opdatering til VMware (25. maj), så måske skal jeg prøve igen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Har du aktiveret 3D acceleration i VirtualBox som beskrevet her? Unity stiller ret strenge krav til dit grafikkort, i dette tilfælde "grafikkortet" i VirtualBox VM'en. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Nedenstående skulle virke i Vmware:
http://www.trendsigma.net/vmware/ubuntu1104.html Redigeret af pfugl - 15-Juni-2011 kl. 07:44 |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Ja jeg har aktiveret 3D med 128MB RAM til grafik kortet.
Det er virtualbox og ikke vmware. Får også en fejl om at den ikke kan finde bios, men den kan vel ignores da der jo ikke findes en bios i min maskine. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |