|
Ud med Beovox S80.2 ind med ??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2014 kl. 15:15 |
Hej alle ker kloge hoveder ;)
Jeg står og overvejer nye højttalere istedet for mine gamle Beovox S80.2 som ellers stadig lyder glimrende. Har haft kigget på Dali Suite 1.5 og 2.5 samt nogle ældre men renoverede Beovox M70 og S75 da jeg stadig kan lyde lyden grande gamle Beovox. De skal trækkes af en Sony Str-DA2400ES som kun trækker de to fronthøjttalere, men da vi har brug for alle dens digitale ind og udgange er en ren stereo forstærker ikke en mulighed. Er nu også fuldt tilfreds med den, erhvervet for 1000 kroner for små 2 år siden. Håber nogen her kan komme med lidt indput mht til de nævnte højttalere, eller måske nogle helt andre modeller :) |
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen? :)
|
|
![]() |
|
Slet ingen med inputs?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Det er lidt svært, idet du ikke kommer med nogen præferencer for, hvad du ønsker skal være anderledes i forhold til dem du har nu.
Hvorfor ønsker du at skifte? Hvad er du utilfreds med nu, som kunne gøres bedre? Hvad har du af penge du vil bruge på det? Dem her er pisse gode: http://www.dba.dk/hoejttaler-dls-r55-mk2/id-1007696159/ Klaus |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
MS 150.2..?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |