recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ud med Beovox S80.2 ind med ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ud med Beovox S80.2 ind med ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ud med Beovox S80.2 ind med ???
    Sendt: 08-Maj-2014 kl. 15:15
Hej alle ker kloge hoveder ;)

Jeg står og overvejer nye højttalere istedet for mine gamle Beovox S80.2 som ellers stadig lyder glimrende.

Har haft kigget på Dali Suite 1.5 og 2.5 samt nogle ældre men renoverede Beovox M70 og S75 da jeg stadig kan lyde lyden grande gamle Beovox.

De skal trækkes af en Sony Str-DA2400ES som kun trækker de to fronthøjttalere, men da vi har brug for alle dens digitale ind og udgange er en ren stereo forstærker ikke en mulighed. Er nu også fuldt tilfreds med den, erhvervet for 1000 kroner for små 2 år siden.

Håber nogen her kan komme med lidt indput mht til de nævnte højttalere, eller måske nogle helt andre modeller :)
Til top
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2014 kl. 21:21
Slet ingen? :)
Til top
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2014 kl. 14:13
Slet ingen med inputs?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2014 kl. 14:46
Det er lidt svært, idet du ikke kommer med nogen præferencer for, hvad du ønsker skal være anderledes i forhold til dem du har nu.

Hvorfor ønsker du at skifte?
Hvad er du utilfreds med nu, som kunne gøres bedre?
Hvad har du af penge du vil bruge på det?

Dem her er pisse gode:
http://www.dba.dk/hoejttaler-dls-r55-mk2/id-1007696159/

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2014 kl. 17:26
MS 150.2..? 




Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu