|
Ud med Windows 8 - men hvordan.? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lommeregneren kan du fastsætte på proceslinien, som nu også er synlig, når du kører metro. Med Notepad, mener du så Notesblok? Jeg kan nemlig ikke finde nogen Notepad på min Windows8'er...
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
|
Notepad er det samme som notesblok på engelsk.
Han kører en engelsk win 8 udgave
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Så er der jo ingen problemer med størrelsen på Notesblokken - den kan man nemt justere ved at trække i vindueskanterne.
|
||
![]() |
||
|
Hvordan du finder lommeregneren, har Pony65 beskrevet i trådens side 2
|
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Tak til Turbo. Det viste sig at det var de danske programnavne der er loaded. Jeg bruger bare altid engelske versioner af programmer andre steder og starter altid via et muse-klik (bortset fra i run og cmd vinduer, hvor man faktisk skal skrive notepad, fandt jeg lige ud af ![]() Denne maskine er startet med at vælge engelsk? (men DA keyboard). Jeg håber fortsat derer andre der har erfaringer med fx Start8. Lars
![]() |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
Hvis du er træt af at have en Engelsk Windows8 så er det relativt simpelt og helt gratis at installere dansk sprogpakke.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
|
Nå, mit sidste indlæg i denne tråd.
Når man snakker computer i dag, så gælder der om at lave det nemt og enkelt for sig selv. Hvis du, død og pine, vil bruge 3rd parts programmer til at ændre udseende etc. så gør du dig selv en bjørnetjeneste. Gør det nu enkelt og lær Win 8 at kende før du bruger en masse tid og kræfter på ingenting
|
||
![]() |
||
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Nej, nej - det var ikke sådan ment. Jeg skal se fodblod nu + hvis trådstarter kun vil rode med win 8 på hans måde, så kan jeg ikke hjælpe mere
|
||
![]() |
||
|
Det var bedre - go' kamp!
|
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Omvendt - jeg har helst ikke andet end en dansk stavekontrol og et dansk tastatur - ALT andet skal helst være på engelsk. Men det får nu være. Lars ![]() Redigeret af reslfj - 12-April-2014 kl. 14:39 |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
|
reslfj:
Når du kan være inde i sagerne, vedr. DVB-Dit & dat, og MPEG- og jeg skal give dig, så kan du S' Gu' også lære at tyre en Windows8-PC, som den nu er!
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |