recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udbredelse af mediecentret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdbredelse af mediecentret

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders_itu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2007
Status: Offline
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Emne: Udbredelse af mediecentret
    Sendt: 06-Februar-2007 kl. 12:05

Jeg er i gang med afsluttende speciale omhandlende udbredelsen af mediecentret.  For at kunne definere denne har jeg behov for input fra eksisterende brugere af mediecentre. Ved at i svarer på en række spørgsmål får jeg indblik i hvorfor det ikke er mere udbredt og hvad der kan gøres for at sikre hurtigere udbredelse.

Som tak deltager du i konkurrencen om en 1 GB memorypen. Jeg regner med at få ca. 25 besvarelser, så der skulle være en rimelig sandsynlighed for at vinde

Spørgeskemaet består af ca. 30 spørgsmål, med ”kryds af” mulighed på de fleste – så det burde tage ca. 10 minutter at udfylde. Nogle få spørgsmål relaterer sig til livsstilssegmentering hvorfor de for jer måske virker knap så relevante i relation til udbredelsen af mediecentre.

Det er vigtigt at du i forvejen har et mediecenter, før du besvarer spørgsmålene. Vinderen bliver kontaktet d.19. februar.

Link. http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=xer6lqu070 38qxy263328

På forhånd mange tak

/Anders

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 13:13

Anders - ideen er god, men du skal gøre mere ud af at forklare, at man skal indtaste personlige data til sidst. Det havde jeg f.eks ikke forventet, og finder det rimelig irelevant.
Selvfølgelig er det nødvendigt hvis man vinder, men så tager man det til den tid via email.

Til top
Anders_itu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2007
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 15:08

Hej Kim,

Du har ret i jeg ikke gør nok ud af at forklare at man kan være anonym. Til fremtidige kan jeg sige at det ikke er nødvendigt at udfylde navn, tlf. nr. og adresse, hvis bare du giver en e-mail adresse jeg kan få fat i dig på - så vil du stadig være med i konkurrencen. Du kan også undlade helt at udfylde felterne, og dermed deltage anonymt. Jeg vil stadig være glad for din besvarelse.

Med venlig hilsen  

Anders

Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 19:32

Håber du kan bruge svarene til noget :)