|
Ude af sync |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hens ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-December-2005 Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juni-2013 kl. 19:18 |
Hej
Så fik jeg langt om længe besluttet mig for hvilket tv jeg skulle købe, endte med et Samsung UE40F6475. Jeg er meget tilfreds med billedkvaliteten men hold da op hvor udsendelserne ikke bliver sendt i lige god kvalitet! Det tog lidt tid at få det digitale signal igennem, rent indstillingsmæssigt. Men det skulle være der nu. MEN til min store overraskelse er det meget tit at lyd og billede er ude af sync. Jeg har ikke lavet en nærmere research på hvilke kanaler men fx så jeg noget fra Folkemødet på Bornholm hvor Ellemann og Lykketoft debatterede og der var problemet meget udtalt. Er der nogen der kender en løsning på dette problem? Hilsen fra Henrik |
|
![]() |
|
hens ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-December-2005 Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PS Jeg har kabeltv fra Yousee.........
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |