recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ude af sync
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ude af sync

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hens Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-December-2005
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ude af sync
    Sendt: 16-Juni-2013 kl. 19:18
Hej
Så fik jeg langt om længe besluttet mig for hvilket tv jeg skulle købe, endte med et Samsung UE40F6475.
Jeg er meget tilfreds med billedkvaliteten men hold da op hvor udsendelserne ikke bliver sendt i lige god kvalitet!
Det tog lidt tid at få det digitale signal igennem, rent indstillingsmæssigt. Men det skulle være der nu.
MEN til min store overraskelse er det meget tit at lyd og billede er ude af sync. Jeg har ikke lavet en nærmere research på hvilke kanaler men fx så jeg noget fra Folkemødet på Bornholm hvor Ellemann og Lykketoft debatterede og der var problemet meget udtalt.
Er der nogen der kender en løsning på dette problem?

Hilsen fra

Henrik

Til top
hens Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-December-2005
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 19:22
PS Jeg har kabeltv fra Yousee.........
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu