recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udelukket fra kommentarfeltet på grund af ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udelukket fra kommentarfeltet på grund af ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udelukket fra kommentarfeltet på grund af ???
    Sendt: 27-Oktober-2022 kl. 19:54
Morten Stjernholm går vist i ekstremt små sko. Se kommentarfeltet til nyheden om IFI AUDIO Neo Stream; der er intet fjernet i eksisterende kommentarer og ingen slettet, men lige nu fandt jeg ud af, at jeg ikke længere må kommentere på nyheder her på siden.

Hvilke regler har jeg brudt?

Redigeret af Naiera - 27-Oktober-2022 kl. 19:59
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2022 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Morten Stjernholm går vist i ekstremt små sko. Se kommentarfeltet til nyheden om IFI AUDIO Neo Stream; der er intet fjernet i eksisterende kommentarer og ingen slettet, men lige nu fandt jeg ud af, at jeg ikke længere må kommentere på nyheder her på siden.

Hvilke regler har jeg brudt?
Jeg oplevede noget af det samme, da jeg ville svare/kommentere samme person mere end en gang. Men nye kommentarer til andre i samme “tråd”, det gav ingen problemer. Tror måske mere på, at der er en fejl i Disqus.
Er det ikke tilfældet, så er det da knold og tot.


Redigeret af JeTex - 27-Oktober-2022 kl. 20:16
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2022 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Morten Stjernholm går vist i ekstremt små sko. Se kommentarfeltet til nyheden om IFI AUDIO Neo Stream; der er intet fjernet i eksisterende kommentarer og ingen slettet, men lige nu fandt jeg ud af, at jeg ikke længere må kommentere på nyheder her på siden.

Hvilke regler har jeg brudt?

Nåh... Du Er kommet på, igen, kunne jeg se. Hjalp det med en genstart af computeren, eller var det en Disqus-fejl? software KAN jo fejle af og til...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2022 kl. 19:39
Der stod helt specifikt at jeg var blevet udelukket. Det var ikke bare noget med at det ikke såen lige virkede. Jeg har på fornemmelsen at ikke alle recorderne var enige i, at mine ubehøvlede kommentarer fortjente en udelukkelse…
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2022 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Der stod helt specifikt at jeg var blevet udelukket. Det var ikke bare noget med at det ikke såen lige virkede. Jeg har på fornemmelsen at ikke alle recorderne var enige i, at mine ubehøvlede kommentarer fortjente en udelukkelse…

Ubehøvlede? Hmmm... Kunne ikke lige se, hvad der skulle være af ubehøvlede kommentarer fra dig...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2022 kl. 01:16
Som nævnt går en vis anmelder i ekstremt små sko. Jeg er før blevet truet med udelukkelse af samme skribent, så derfor havde jeg en temmelig god idé om, hvad der var sket.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2022 kl. 07:09
Jeg har også været udelukket fra at skrive i en artikel. Jeg havde ikke skrevet noget til artiklen før, og skriver sjældent. Jeg var derfor noget uforstående og skrev til recordere “teamet”.

Jeg fik aldrig svar, men et par dage senere kunne jeg kommentere igen.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2022 kl. 18:43
Og så er det sket igen.

Aner ikke hvorfor.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2022 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Som nævnt går en vis anmelder i ekstremt små sko. Jeg er før blevet truet med udelukkelse af samme skribent, så derfor havde jeg en temmelig god idé om, hvad der var sket.


Det er jo nærmest komisk, man bør vel holde sig fra anmeldelser hvis man har det så skidt med kritik.
Til top
netsat_99 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér netsat_99 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2022 kl. 13:47
Når jeg læser Morten stjernsholms anmeldelser trækker jeg 80% fra.
30% bliver trukket fra pga. Mortens tro på at “er det dyrt - må det lyde godt”
30% ryger på at Morten påstår, at man kan hører forskel - selvom det ikke er målbart.
De sidste 20% ryger pga. Morten er ikke er i stand til at indse at andre måske har ret og at han ikke har fundet de vise sten.

Nu kan jeg jo nok også se frem til at få et Ban, fra hr. stjernholm jvf. Ovenstående indlæg..
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2022 kl. 14:00
Hej Alle

Der har været en fejl i Disqus kommentarsystem, så flere har fejlagtigt været udelukket for at kommentere.

Fejlen skulle være rettet nu. Giv lyd hvis det ikke virker.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu