|
Udendørs overvågning nat og dag |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Tmann
Bruger Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sat overvågning op i svigermekanikkens butik. Med 2 kamera fra Y cam. Det optager i skygen og skal kun brug netforbindelse. 7 dage gratis. Virker over alt forventning i forhold til prisen. Kan jeg kun varmt anbefale. Det er den letteste løsning hvis du lavet lidt research på nettet. Også er du fri for at brug plads på din NAS.
Skulle der bryde nogen ind og de stjæler din server, ja så er du lige vidt. |
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tanken om et system der optager til skyen / dropbox eller lignende er meget tiltalende.
Er der nogen der ved om der findes noget software / dvr / whatever som har den funktionalitet. Det gør mig ikke noget at have en maskine stående tændt - hvis den blot agerer 'hub' til et online lager eller lignende |
|
MORE BASS
|
|
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Funktioner
Tak(0)
|
4 mm linse er det ikke fornuftigt, hvis 1 kamera alene skal dække en alm 2 vogns carport?
Redigeret af Warren - 31-Juli-2016 kl. 14:07 |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |