|
Udenlandsk forsendelse og Paypal |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 12:46 |
|||
Er der nogle herinde, som har haft problemer med udenlandsk forsendelse og Paypal?
Jeg har kontaktet butikken i Norge og de påstår hårdnakket at de har afsendt. Jeg mener bare, at når nu pengene blev hævet samme dag som bestilling blev foretaget og jeg nærmer mig 16 dage.
![]() Redigeret af tonice25 - 03-Oktober-2015 kl. 12:47 |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hvis du er rigtig uheldig, så er den røget i post Danmarks fælde. Jeg har selv været ude for, at det har taget sin tid fra Norge.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
|||
Købte fornuft fra Tjekkiet og med PayPal der blev penge først hævet da varen var afsendt.
Kunne også følge pakken via tracking number. Kan du ikke få det af sælger? |
||||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|||
Post Danmarks fælde fra Norge? Er det et spørgsmål om ekstra moms, så melder Post Danmark vel ud? Med mindre, hvis det en medarbejder der har været snu?
|
||||
![]() |
||||
|||
Butikken er kontaktet to gange. Det med tracking nummer fik jeg dog ikke med.
![]() |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|||
Hvis at post DK har taget den, så skal du betale deres gebyr på 155-160kr, plus moms af beløbet. Norge er jo ikke i EU. Og ja, du får et brev om det.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg var ellers i dialog, bl.a. for at undgå moms, med butikken inden køb. Men der er jo allerede næsten gået 16 dage - en evt. henvendelse fra Post Danmark burde jeg have fået nu?
|
||||
![]() |
||||
|||
Det kan sagtens tage længere tid. Jeg har været oppe på 28-30 dage fra Norge.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Opdatering:
Jeg har været på Facebook chat med butikken - de ser på sagen. De vil også ordne evt. moms og ekstra gebyr. - Om det betyder en refusion, hvis det kommer på tale, ved jeg ikke? ![]() |
||||
![]() |
||||
stridsvognen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
|||
Få altid et tracking nr, og undgå post danmark / fragt firmaer i udlandet der samarbejder med post danmark, især når du importere vare der ikke er fra EU.
Du skal sørge for at starte en claim hos paypal inden 40 dage, hvis du ikke har modtaget varen der, og kan afsender ikke dokumentere at varen er leveret på din adresse tilbagebetaler Paypal dine penge. Det er en god ide at kordinere et claim med sælger, evt. Forklare ham at det er for ikke at give afkald på dine rettigheder, og du selvfølgelig sletter sagen hvis varen modtages.
|
||||
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
||||
![]() |
||||
|||
Den med tracking vil huske, når det kan lade sig gøre. Somme tider kommer der et cross over af Post Danmark - selvom andet leveringsfirma er nævnt efter bestilling. - Men jeg vil være obs på at undgå Post Danmark. Jeg er nu også rimelig positiv efter min Facebook privat chat med den norske butik.
|
||||
![]() |
||||
|||
Den med tracking vil jeg huske, når det kan lade sig gøre. Somme tider kommer der et cross over af Post Danmark - selvom andet leveringsfirma er nævnt efter bestilling. - Men jeg vil være obs på at undgå Post Danmark. Jeg er nu også rimelig positiv efter min Facebook privat chat med den norske butik.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |