|
Udenlandske fotomagasiner |
Besvar |
Forfatter | |
alias
Bruger Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
Emne: Udenlandske fotomagasiner Sendt: 14-April-2009 kl. 07:48 |
Hvilke udenlandske fotomagasiner kan anbefales.
Har selv kig på Popular Photography, PCPhoto, Amateur Photographer. Gode råd modtages gerne. |
|
BeoBrian
Super bruger Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
Sendt: 16-April-2009 kl. 11:17 |
Jeg bruger meget den side der hedder www.dpreview.com Den er rigtig god, men grundige tests af kameraer, de har dog ikke alle modeller, men man kan finde gode kameraer til ens behov, ved at kigge deres tests og sammenligninger igennem. Jeg har købt eller anbefalet 5 kameraer udfra hvad jeg fandt på denne hjemmeside. |
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
jon3
Bruger Oprettet: 04-Maj-2009 Status: Offline Point: 101 |
Sendt: 18-Juni-2009 kl. 23:37 |
Jeg har abonneret på popular photography gn længere tid. Det let og hurtigt læst, 50% er reklamer, men jeg hygger mig meget godt med det. Jeg mener at det kostede mig $12 + $8 for et år=12 udgivelser. Hvis det mere er fotografiet du er interesseret i og ikke så meget photoshop, gadgets mv kan du også overveje american photo; jeg mener at det koster nogenlunde det samme for det halve antal udgivelser.
|
|
alias
Bruger Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
Sendt: 19-Juni-2009 kl. 06:42 |
Hej Jon3 Har lige fået et abonnement på popular photography i gave. Glæder mig til abonnement starter. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |