|
Udfordring mht. Yousee kanaler på Denver DVB-C 109 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jbekmand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2012 kl. 19:27 |
Hej Alle,
Jeg er ny her, men håber i vil give et godt råd med på vejen. Har en Samsung fladskærm uden DVC-B tuner, og købte derfor en boks fra Denver i dag. Har Yousee fuldpakke via kabeltv. Så kørte installationen og brugte det netværksid Yousee sagde jeg skulle bruge (100). Alt fungerer fint, dog kan jeg ikke finde følgende kanaler: Canal 9 TV2 Zulu Og jeg har semi prøvet at tilføje dem manuelt, men tror ikke det dur. Nogle der kan hjælpe? Mvh Jens-ole
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv i denne tråd.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Tape ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |