|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() Sendt: 12-Februar-2009 kl. 12:26 |
Hey alle,er jeg den eneste der synes at udgivelse af musik på bluray er noget af en tynd kop te?
Hvordan kan det være at der ikke sker mere?
Er det fordi det bare ikke er så populær?
Er der nogle der har info om der vil komme flere udgivelse?
Det er jo ikke fordi,at der ikke kommer ældre film ud på bluray,men bare ikke musik
![]() |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Der er mange titler som var ude på VHS der aldrig har set DVD.
Tror musik markedet på videosiden er meget her-og-nu mindet, kun de største bands får tidlige udgivelser opgraderet til BD.... ( Zep, AC/DC osv...) Redigeret af detlef - 12-Februar-2009 kl. 13:20 |
|
![]() |
|
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
Ja udbuddet af musik på BD er desværre endnu noget magert, men noget kunne tyde på at der ved at ske noget på den front: http://www.blu-rayforum.dk/index.php?categoryid=3&articl eid=344 Jeg har et par koncert BD'er med flotte billeder og god lyd: Elton John og Rolling Stones. Kan anbefales, hvis man ellers kan li' musikken.
|
|
/ Jørgen
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Elton 60? Tæt på reference standart selvom den "kun" er 1080i...
|
|
![]() |
|
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Der er udgivet en del operaer på blu-ray, men de er vist ikke lige til at finde herhjemme. Amazon.co.uk har et fint udvalg. |
|
![]() |
|
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
Ja, det er 1080i iflg. coveret, men havde der stået 1080p i stedet, havde jeg såmænd også troet på det. Kvaliteten er absolut i orden. |
|
/ Jørgen
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Ja, opera-udgivelserne på BD er så småt ved at komme med i front. Ligesom også en del klassiske balletter. I min lokale Fona har de faktisk overraskende meget klassisk musik på Blu-ray. Men dé to fra BBC/Opus Arte, som jeg selv har stående på filmhylden, er dog begge kun udgivet i 1080i. (Mozart: "Die Zauberflöte" og Mendelssohn: "A Midsummer Night's Dream") Redigeret af musicus - 13-Februar-2009 kl. 09:51 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Ja det kunne det nok tyde på,men håber ikke på du får ret |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har også læst det,synes bare ikke der sker så meget,det er de samme tilter der er på de forskellige hjemmesider,ja,kunne være fedt med Neil Young på blu-ray.
|
|
![]() |
|
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
Der er lige pt. ca. 30 titler i Danmark.
|
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Jeg har Queen Rock Montreal & Live Aid på blu-ray den er super! #moweesteffen, kan ikke se der findes nogen musik blu-ray på mowee.dk ? |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
![]() |
Klart klart, greb bare lige de to ud af luften... men helt ærligt, hvor mange John Lee DVD'er er der ude? , Bruce ( min store passion ) kan ikke engang få fingeren ud og få remastered andet end Born to Run fra hans bagkatalog, og sådan kunne jeg blive ved... Har selv +250 musik DVD'er, og regner ikke med at få opgraderet meget mere end 10-15% til BD i de nærmeste år... Håber dog at vi vil se (næsten) alle ny udgivelser komme til BD inden for overskuelig fremtid.... Redigeret af detlef - 12-Februar-2009 kl. 18:53 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |