|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Jamen,var det ikke en ide at Mowee blev Danmarks største distributører af musik på blu-ray |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Hov hov,jo fem
![]() Come And See Me-The Definitive (Musik-DVD)
John Lee Hooker & Friends Musik DVD
Live In Montreal Musik DVD
That's My Story Musik DVD, men en gang skal jo være den første![]() Redigeret af ghost-the-man - 12-Februar-2009 kl. 19:20 |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Problemet er at vi ikke tror (undskyld hvis mange synes det er modsat) at der er aftagere nok til disse. For at få gode priser skal vi jo også indkøbe stort. |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
vi har vist 1 med led zeppelin, ellers ikke. Vi er bange for ikke at kunne af med dem hvis vi indkøber dem =)
|
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
|
Blot et lille hint om hvad som er udgivet indtil videre. Jeg har ikke selv været igennem hele listen men det ser spændende ud. http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?genre=music ;-) Jes |
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Godt ser det ud, men (næsten) alle koncerter er nyere udgivelser, ikke mange genudgivelser at finde.... hvilket desværre passer godt med min opfattelse af industrien og deres forhold til koncert udgivelser på et video medie... |
||
![]() |
||
tueholmgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 352 |
![]() |
|
Jeg ved godt at dette er en ny-udgivelse ... men ... Yderligere er der et fyldigt læs ekstra-materiale ...
Desværre oplever jeg - med denne udgigvelse (mine andre musik-BD'ere giver ingen problemer) - et belastende lip-synchronization problem, når jeg spiller den via min Panasonic BD-35 (m. nyeste fw) ... spiller jeg den på min PS3, er der ingen problemer !!!??? Er der imellem de mange kloge folk herinde - nogen der kan komme på hvad der kan afhjælpe dette ??? BD-35'eren er tilsluttet via HDMI direkte til et 42" PX80. BD35 problem: lyd og billede passer ikke 100% sammen Redigeret af tueholmgaard - 13-Februar-2009 kl. 10:20 |
||
T H Æ K T |
||
![]() |
||
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
|
Hvis i får nogle ordentlige koncerter på BD, så skal jeg nok købe et par stykker. ;) |
||
![]() |
||
![]() |
|
I skal altid være velkommen til at finde de titler i har interesse i og så få mig til at give en pris :) Vi indkøber dem desværre bare ikke for permanent placering på vores side! - ihvertfald ikke endnu!
|
||
![]() |
||
castillo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Jeg har Foo Fighters koncert fra Wembly i sommers på blu ray. Udover det er en kæmpe koncert med 86000 tilskuere, så er billede og lyd kvaliteten super god, Det er måske den bedste BD-musik udgivelse til dato!! Redigeret af castillo - 13-Februar-2009 kl. 12:05 |
||
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8 CENTER: B&W XTC BAG: B&W XT8 SIDE: B&W XT2 SUB: B&W PV1 Kabler: Van den Hull |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Send hele molevitten gennem en surround reciever. Her er der mulighed for at justere lip sync så det passer. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |