recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udlæsning af DVB-C fejlkode på Pana G10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdlæsning af DVB-C fejlkode på Pana G10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PPD77 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Emne: Udlæsning af DVB-C fejlkode på Pana G10
    Sendt: 24-September-2009 kl. 18:34
Hej!

Har problemer med at min Canal+ Film HD står som krypteret. Har fået bekræftet fra Stofa at den er med i mit abonnement og nu vil de gerne have mig til at udlæse en fejlkode på det. Citeret spurgte han efter en "Irdeto prompt". Er der nogen som har en ide hvorhenne jeg finder sådan en på G10?? Har kigget i manuel osv., men uden held. Afsluttende kan jeg lige sige at jeg selvfølgelig bruger den interne DVB-C tuner.
Til top
PPD77 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2009 kl. 19:01
Lige lidt mere info. Stofa gutten snakkede om en eller anden kode "E kode". Jeg kom tilfældigvis til at springe over på Discovery HD, og her poppede der jo straks en box frem, hvor der stod E16 bl.a.. Den box popper så ikke op, når jeg går på Canal+ Film HD. Her er der bare en konstant blå box midt på skærmen hvor der står "krypteret". Nogen ide om hvad problemet så kan være?
Til top
PPD77 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2009 kl. 19:48

Lige en yderligere kommentar. Kom til at læse bag på CA modulet jeg har, at det er til "MPEG 2 services". Uden at være tekniker eller noget, så vil jeg da mene at det gerne skulle kunne håndtere MPEG 4, for at jeg kan modtage krypterede HD kanaler, eller hvordan? Stofa supporten gutten er ikke sikker i sin sag på dette område. Men ok, den nemmeste måde at få testet dette på, er jo bare at gå ned i butikken med kort + cam, så det vil jeg lige forsøge i morgen...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu