|
Udluftning til skab |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2012 kl. 10:00 |
Hey allesammen.
Jeg har et skab i min kommende hus hvor jeg havde tænkt mig alt teknik skulle være. Og en NAS. Så tænkte om man kunne købe de 120mm blæsere eller 140mm blæsere til USB? Eller nogen der har en anden ide? Mvh Daniel og tak
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan godt tilslutte til USB, men det kræver at du selv lodder forbindelserne til usb-stikket.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Det er nok en god idé og sætte nogle filtre i hullerne, så du ikke suger en masse støv ind i dit fine teknik skab.
Det kommer jo også an på hvordan skabet er udformet og hvilket udstyr du har deri. Hvis skabet har sider af mur eller metal og du ikke har formeget der giver varme, så kan du undvære blæsere.
|
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
I min rode skuffe, fandt jeg en 5 Volt strømforsyning ( dem til tlf, legetøj ) satte en blæser foroven, der blæste ud og en forneden, der blæste ind. Måske du skal bruge en strømforsyning med lidt mere volt, op til 12 v, da ikke alle blæsere vil starte med 5 v.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
Næh: http://www.amazon.com/Coolerguys-120mm-Cabinet-Mounting-Bracket/dp/B002MZ5ZLK Klaus |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Jeg bruger en Nokia oplader på 5,6 volt på en 12 volt blæser og det virker skide godt. Den gamle blæser larmer for meget ved 12 volt til at kunne få lov til at arbejde i stuen.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |