|
Udregne told+moms fra USA |
Besvar |
Forfatter | ||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Marts-2013 kl. 15:45 |
|
Hejsa.
Jeg overvejer at købe en forstærker hjem fra USA, da den er langt under halv pris derovre. Forstærkeren koster 7000kr i Danmark, men koster kun 539$ derovre, hvilket svarer til lige knap 3100kr. Forsendelsen løber op i 250kr ca. Så alt i alt omkring 3350kr. Men hvis man nu antager, at den bliver snuppet i tolden herhjemme, hvad vil den så løbe op i? Jeg har kigget lidt rundt på Post Danmarks hjemmeside for at finde nogle satser, men jeg kan ikke rigtig finde noget. Håber der er en der kan regne det ud for mig, eller bare give mig skabelonen til at regne det ud selv.
|
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har ikke tjekket om den er 100% rigtigt men fandt dette link. og det ser ikke helt tosset ud http://www.toldpriser.dk/toldberegner ...men med udgangspunkt mellem 3-6% i told + moms på 25% på det hele samt indfortoldningsgebyr fra postdk (eller befragter)
så omkring 4600,- kr afhængig af vekselkurs Nåja så skal du jo sikre dig den kan køre på 220v som vi har herovre.. men det er nok næppe et problem i dag kan det meste jo køre 110/220v
Redigeret af rhsin - 07-Marts-2013 kl. 15:57 |
||
Mvh
René |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skide godt, og det bliver jo stadig langt under den danske pris.
Der sidder heldigvis en omskifter bagpå forstærkeren til hhv. 110 og 230v, og strømstikket er aftageligt og magen til dem der sidder på en computer PSU, så ingen problemer der heller :)
|
||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis ikke de vil sende til DK, så kan du tage et kig på http://www.shopusa.com/shopusa/denmark - de sørger også for fortoldningen for dig.
/ask |
||
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Haha, den er for fed den hjemmeside:
|
||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan godt anbefale shopusa. Har brugt den før
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men de har worldwide shipping. Det er direkte fra producenten Sherbourne.
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De er bare ret dyre i deres fortoldning.. man skal virkelig være OBS på det. Jeg har brugt dem et par gange, hvor det faktisk blev dyrere end deres prisberegner på forsiden - hvilket gjorde det blev dyrere end at købe i DK fremfor USA. Hold godt øje med dem!
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |