|
Udrydde spam agtige windows meddelelser? |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
en lille forklaring på hvorfor man bør holde sig fra Chrome: |
|||
Allan M.
Bruger Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv lige at læse PerW's indlæg igen. "Dette er faktisk meget simpelt. Du har på et tidspunkt givet tilladelse til at en hjemmeside må sende beskeder til dig.Det du ser er bare beskeder. Har intet med virus på dit system Du går i instillinger i Google Chrome -> Privatliv&Sikkerhed -> Websiteindstillinger -> Notifikationer. Her kan du se hvem der må sende dig beskeder/notifikation. Fjent og blok dem." Det er en kendt Windows feature, og der sker nøjagtigt det samme hvis du tillader beskeder i Firefox, Edge, Opera eller anden browser. Og ja jeg bruger selv Firefox og Edge.
|
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det første jeg ville gøre ville være at blokerer KlausDM, så slipper man for at bruge tid på hans urelevante indlæg |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Under indstillinger i Chrome kan du deaktiverer at websider må sende dig notifikationer. |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, Klaus kan vi ikke undvære, han ved alt og er på forum dag og nat.
carsten
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så så, nu skal vi heller ikke gøre Klaus ked af det. Hans input er for så vidt værdsat, selvom det måske ramte lidt ved siden af hér.
|
|||
Thorvald. |
|||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De tre vigtigste grunde til ikke at benytte chrome
1. Google 2. Google 3. Google Men helt alvorligt prøv eksempelvis Brave i stedet for, ved installation får Du mulighed for at importere alle dine bogmærker (bare rolig de bliver stadig tilbage i Chrome også) Lidt mere om Brave og andre browsere:https://www.zdnet.com/article/best-browser-for-privacy/ |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg synes google er helt fint. Desuden skal jeg bruge Youtube, som vel også er en del af Chrome universet nu?
|
|||
Thorvald. |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Brave - ok den plus alle de andre bortset fra Firefox, kendte jeg ikke til...
|
|||
Thorvald. |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nok ikke HELT korrekt... YouTube er en del af Google... IKKE en del af Google Chrome, som bare er en browser fra Google. Pænt indviklet...........
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |