|
Udrydde spam agtige windows meddelelser? |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok omvendt, Chrome (og youtube) er en del af Google universet...
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19553 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Well, notifikationer til Windows gennem Firefox er først kommet til i februar i år, så det har ikke været interessant for scammerne at forsøge at gøre det gennem Firefox. Klaus
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19553 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er Chrome der laver notifikationerne til Windows, fordi en scammerhjemmeside (mis)bruger en funktion i Chrome, til det. Klaus
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Klaus
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der skal meget mere til……. Klaus
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, men google er gode til at sælge det som en “pakke”. For at bruge Googles services (YouTube, Gmail, google business osv) behøves man ikke nogle af Googles programmer/apps på hverken pc eller telefon/tablet, selvom google meget gerne vil “sælge” dig Chrome browser, gmail app, YouTube app osv. Klaus
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8637 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er en webstandard, så samme side vil give samme resultat uanset browser i dag. |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, jeg tænker da egentligt også at jeg kan åbne, logge ind i og uploade youtube videoer i en hvilken som helst browser på computeren. På mobilen, bruger jeg ikke apps til Internet relaterede ting (sådan generelt). Så skal jeg på Internettet åbner jeg Chrome på mobilen, men f.eks. Youtube, ville jeg åbne i Chrome, ikke i en downloadet youtube app. Men jeg ser næsten heller aldrig youtube på mobilen.
|
|||
Thorvald. |
|||
Jorgen E
Junior bruger Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Chrome kan nogle gange blive inficeret med noget det kan være meget svært at komme af med.
Nederst i indstillinger til Chrome er der en mulighed for at gendanne den den til fabriksindstillinger, Hvilket vil fjerne alt snask Chrome måtte være inficeret med. Det kan du gøre uden at miste dine data som koder, foretrukne mm. i Chrome.
|
|||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ville endda gå så langt som at sige at Chrome er en infektion, se : https://contrachrome.com/comic/page01/ Så har Du en lidt bedre fornemmelse for hvor meget snask Chrome inficerer Dig med
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeres konspirationsteorier går lige gennem ørerne på mig eller hen over hovedet på mig. Det får mig ikke til at holde op med at bruge Chrome.
|
|||
Thorvald. |
|||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Spørg dig selv hvorfor Google Ananlytics, Google Fonts etc IKKE overholder GDPR En mands konspirationsteorier er en anden mands bekymringer for Dit privatliv- |
|||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |