recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udsenede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdsenede

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Emne: Udsenede
    Sendt: 05-April-2011 kl. 12:44
Dette er ikke en ny kamp, med OS'er.
Men om hvordan man synes at de forskellige versioner af de forskellige OS'er har udviklet sig..

Jeg er kun 26, men har dog haft med windows 1 at gøre, i sin tid, da jeg var de der 4-5 år, så jeg kan godt huske det sådan lige. og google er med til at genhuske det når jeg søger om de gamle OS'er.

Enig i at de første Mac OS, var banebrydende og flot. Men Hvor windows 1 var mere farverig, men ikke så godt opbygget, skønheds mæssig. Men op igennem 90'erne synes jeg at windows var pænest, men også da kde og gnome så dagens lys, synes jeg stadig, at windows var pænest. Hvor mac os, det for farveløs. Men jeg må sige at i OSx der fik de sæt skik på designet af mac OS, og jeg synes stadig det er pænere end windows vista og syv,. og til dels, pænere en gnome på nogen kanter, der synes jeg de har hver deres skønhed. Men den der slår dem alle, som jeg ikke bruger, det er kde plasma 4,3. Som nok er den brugerflade, som er mest eksperimenterende i forhold til hvad OSx og win 7 og gnome kan.

Men er overrasket når jeg kigger tilbage, at vi kun skal 10-12 år tilbage, hvor brugerfladen, er ret gammeldags at kigge.

Men hvordan synes og føler i, at udviklingen har været, siden 80'erne, hvad det angår udsenede på OS'erne?

Edit: er er et link til at se til bage på Til i tiden med OS'er

Redigeret af T-Duck - 05-April-2011 kl. 14:14
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu