|
Udskifning af Panasonic TX-P42G10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BlissY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2013 kl. 20:36 |
Købte et Panasonic TX-P42G10 for 3,5 år siden. Er egentligt fint tilfreds med det, men vil efterhånden gerne have et større og tyndere TV.
Hvor meget er der sket på billed fronten siden jeg købte mit TV, altså får jeg et bedre billed på et 2013 TV?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, der er sket noget.
Men hvor meget, er meget afhængigt af prisen på det nye tv du vil købe. Et ultratyndt tv vil ikke nødvendigvis give dig et bedre billede end det du har i dag. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Uanset hvad, så er nye plasma TV tyndere end for 3,5 år siden. Og billedet ER bedre, men også mindre retention hårdfør
|
|
![]() |
|
BlissY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 136 |
Mit maks beløber ligger nok på 10.000. Det behøver ikke nødvendigvis være ultratyndt, dog gerne med en ramme der er noget mindre end den der er på mit nuværende TV.
Men et køb bliver nok først aktuelt til efteråret, det var mest for at høre om det overhovedet kan betale sig at tænke på at opgradere m.h.t. til billedkvalitet.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Du har en fremragende logofri TV , som ligner en fladskærm og ikke et sort litrografi m.m. Jeg har selv skærmen , men også 65"VT50. De hænger 2 forskellige steder, er tilfreds med begge Men "de skal ikke holdes op imod hinanden" i vudering |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
casper.skovgaar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
Man kan få et TX-P50ST60Y til lige under 10.000, det ser ud til at blive et rigtigt godt køb :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |