recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udskift glas på 3GS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udskift glas på 3GS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udskift glas på 3GS
    Sendt: 27-Maj-2012 kl. 09:18
Var i byen igår, og jeg tabte min telefon. Skærmen er ikke så pæn lægerne, og er nok også lidt bange for jeg ender med at skære mig på den, da de fleste revner er hen over tastaturet.
Er det nemt nok at skifte selv, og hvad skal der til? Eller er det at foretrække at få repareret af nogle andre?bi så fald kender i nogle til en god pris. Bor i Esbjerg men kommer da lidt omkring, og skal til Århus om 14 dage.


Det her er skrevet på telefonen.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2012 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Var i byen igår, og jeg tabte min telefon. Skærmen er ikke så pæn lægerne, og er nok også lidt bange for jeg ender med at skære mig på den, da de fleste revner er hen over tastaturet.
Er det nemt nok at skifte selv, og hvad skal der til? Eller er det at foretrække at få repareret af nogle andre?bi så fald kender i nogle til en god pris. Bor i Esbjerg men kommer da lidt omkring, og skal til Århus om 14 dage.


Det her er skrevet på telefonen.
Se i din signatur..... Kunne sgu ikke lade være...
Inde på mobildebat.dk er der masser der kan lave det for dig hvis ikke du tager den til din nærmeste
telefonpusher , mener de kan skifte det for en 500kr seddel....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2012 kl. 09:53
Har set butikker i KBH ville gøre det for 200-250 kr, så måske kan du også få det til det i Århus.. At skifte glasset selv er ikke let men du kan finde reservedelene på EBay billigt og der er guides på Youtube der forklarer hvordan og hvorledes..

Ærgerlige tømmermænd alligevel ;) (been there, done that)
Mvh.

Casper
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2012 kl. 10:09
Fik skiftet glasset på en 3G for et par år siden - mens jeg ventede. Han har butik i Århus : http://www.helloo.dk/reparation/iphone.html
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 14:39
Fik skiftet for 350,- hos en iPhone- doktor eller lignende. Søg på Google. Posten kan klare forsendelsen, og så sender han den retur til dig.....hvis du ikke lige bor i nærheden
Steen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 16:53
Tak for jeres input. Har findet et sted i Århus til 350 så aflægger dem et besøg når jeg alligevel skal på de kanter. 3 butikken ville have 1900 kr. Og til den pris køber jeg hellere end ny Tlf.
Til top
nikwitting Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juli-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikwitting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 00:53
Hvis du er i tvivl over hvor det er billigst, så er der en side hvor man kan tjekke den billigste billigste iphone reparation http://find-iphone-reparation.dk :)

Redigeret af nikwitting - 04-Juli-2012 kl. 00:54
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af nikwitting nikwitting skrev:

Hvis du er i tvivl over hvor det er billigst, så er der en side hvor man kan tjekke den billigste billigste iphone reparation http://find-iphone-reparation.dk :)
Jamen, velkommen til recordere.
Hvis jeg får sat et nyt batteri i konens iPhone 4, vil det gøre noget ved den garanti vi har på mobilen?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af nikwitting nikwitting skrev:

Hvis du er i tvivl over hvor det er billigst, så er der en side hvor man kan tjekke den billigste billigste iphone reparation http://find-iphone-reparation.dk :)
Øh den viser hvor det er billgst at få skiftet glas - blandt 3 forhandlere. Ikke noget om hvad det f.eks koster at få skiftet batteri - hvis man vælger "anden reperation" ryger man til mytrendyphone's hjemmeside......
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 10:50
http://www.irepair.dk/ har et godt ry, men er måske ikke så billige.
 
 
EDIT:
På hjemmesiden henviser de til deres butik i Valby,
i deres reklamer har de også butikker i København, Odense og Århus


Redigeret af Infinity - 04-Juli-2012 kl. 10:53
mvh Infinity
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 11:24
Fik skiftet glasset hos ieksperti Århus, hurtig flink og rar.
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af nikwitting nikwitting skrev:

Hvis du er i tvivl over hvor det er billigst, så er der en side hvor man kan tjekke den billigste billigste iphone reparation http://find-iphone-reparation.dk :)
Jamen, velkommen til recordere.
Hvis jeg får sat et nyt batteri i konens iPhone 4, vil det gøre noget ved den garanti vi har på mobilen?
 
Hvis der stadig er garanti på telefonen, så send den til rep. og få skiftet batteriet på garantien.
 
Hvis du får skiftet hos en uautoriseret, kan det ses og telefonen afvises, hvis den en dag skal til reparation på garantien.
 
Det samme gælder iøvrigt hvis man får skiftet skærmen til en uoriginal. Bye bye warranty...
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu