|
Udskift nyt tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-December-2005 Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2020 kl. 16:57 |
har købt denne model i power idag https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/samsung-55-4k-uhd-led-tv-ue55tu7075uxxc/p-1064785/store/3808/?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwvb75BRD1ARIsAP6LcquC1y5891CyBY1moJu1NNMi034LoX8NL_dZga69cqO6IH-0qKhaS4MaAlAqEALw_wcB
Sælgeren sagde at det var meget dumt at købt et 50hz tv da det er dårligt til tv og spil. Jeg skal bruge det til et gamer room til ungerne. Film og ps4. Skal jeg ud og kigge efter et 100hz?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer vel an på hvad det er for spil der skal spilles på tv'et!
Du skal nok læse den her artikel fra Rasmus Larsen (en af ejerne af Flatpanels.dk - og ganske aktiv her også under det navn) og ikke mindst den her: Ud fra det kan du så træffe dit valg om hvad du vil gøre. Men umiddelbart ville jeg nok sige ja, du skal kigge dig om efter et andet hvis der er FPS spil iblandt det der skal spilles. er det bare noget mario, så kan man selvfølgelig diskutere om det er nødvendigt, men umiddelbart ville jeg sige ja, især hvis der kommer en ny konsol i hjemmet indenfor de næste par år. (og den sandsynlighed er nok meget stor)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |