recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udskifte harddisk i RCS9H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdskifte harddisk i RCS9H

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Mighty Mouse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: Udskifte harddisk i RCS9H
    Sendt: 11-Juni-2006 kl. 17:19

Prøv at læse her

Den er fra Pioneer gruppen og det er ikke særlig svært - du skal bare have remedierne Wink.  Skaf dig dem og overvej om det er værd at midste garantien på det.

           /Michael
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 17:01

 

 Jeg skrev ikke at det var umuligt, det kan lykkes på nogle maskiner, og ikke være muligt på andre, da nogle ikke kan genkende større HD, da der er indlagt en spærring i optageren. Fabrikanterne vil jo helst at man køber en ny, frem for at bare sætte en ny HD i. En større HD i min Pana HS2 ville være fint, men det kan man ikke.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
zufra Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 16:39

Tak for dit hurtige svar!

Jeg har læst andre indlæg, hvor man skriver at man har udskiftet harddisken med en større, med succes!!

mvh

 

Zufra

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 15:38

 

 Det er gerenerelt sådan at, godt nok er det muligt at udskifte HDD på Recordere, men kun med diske af samme størrelse, da maskinen ikke kan kende en større disk, og kun formaterer til den oprindelige størrelse.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
zufra Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 15:30

Jeg har med interesse læst diverse indlæg om udskiftning af harddisken på forskellige modeller.

Jeg er den lykkelige ejer af et Pioneer RCS9H anlæg, den har en 80gb harddisk!

Jeg har godt nok ikke set et eneste indlæg om denne model - er der nogen der har et sådan anlæg?

Jeg kunne vældig godt tænke mig at få en større harddisk i, gerne 300 til 400gb - nogen der ved om det kan lade sig gøre og hvordan?

Med venlig hilsen

Zufra

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu