|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() Sendt: 26-September-2008 kl. 20:11 |
||
Hejsa. Har en PS3 (40GB) som jeg egentlig er ok tilfreds med. Men jeg spiller faktisk aldrig - har ikke tiden - men bruger USB indgangen til lidt film i ny og næ, ellers alm. dvd og BD. Jeg har en ekstern scaler fra DVDO så scaling har jeg ikke brug for i apparatet. Det der irreterer mig mest er jeg ikke kan betjene den med min Harmony 895 og så at der ikke er et display til når konen skal høre en CD, så ville det være rart ikke at behøve at tænde for TV´et. Det jeg elsker ved den er at den er så ekstrem hurtig i betjening i menuerne og remoten virker super (men vil hellere nøjes med min Harmony) og at den en relativt modtagelig overfor diverse formater. Så mit sprgm. er hvad er der af alternativer der ikke koster væsentligt mere? Har overvejet en seperat BD30/35 og evt. en Istar eller Popcorn-hour? Men som jeg kan forstå på det er standalone BD afspillere stadig ret sløve i det?
|
|||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|||
![]() |
|||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() |
||
Køb en PSP og brug Remote Play - det fungerer forrygende Claus |
|||
![]() |
|||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
||
Ok - siger mig nada?!
|
|||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
||
Manden spiller ikke, og du beder ham så købe endnu en spillemaskine, der tilmed stadigvæk ikke hjælper på Harmony problemet? |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Nøøø, men til gengæld er det en fed remote til PS3 ![]() Dog er resultatet når PS3 ikke er i brug et standbyforbrug på >20W ![]() |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Hehe, en PSP skulle jo værre en super fjernbetjening til PS3
![]() Og man kan skam få film til en PSP ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() |
||
Manden spiller ikke, og du beder ham så købe endnu en spillemaskine, der tilmed stadigvæk ikke hjælper på Harmony problemet? ------------------------------------------------------------ ----------------------------- Ja det tillod jeg mig at gøre, da det løste hans problem med betjening og manglende display, og ikke koster ret meget. Jeg undskylder selvfølgelig mange mange gange Claus |
|||
![]() |
|||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
||
OT, næsten... kan man bruge psp´en til ps3 så man slipper for at tænde skærmen ved musikafspilning? Hvis ja, kan man så se div. numre på psp´en?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, du ser faktisk skærmbilledet fra PS3 på PSP så der er ingen forskel i betjening. Claus |
|||
![]() |
|||
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
||
15. okt kommer en opdateret udgave af psp. Jeg skal helt sikkert have en mest pga muligheden for at bruge den som display til ps3.
|
|||
![]() |
|||
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
![]() |
||
Du kan også bare købe den her der har en infa rød receiver med til PS3 LINK
|
|||
![]() |
|||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
||
Men med den kan man jo stadig ikke slukke og tænde for sin PS3 med sin harmony. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |