recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udskifte tv fra 2013 - gevinst??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udskifte tv fra 2013 - gevinst??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udskifte tv fra 2013 - gevinst??
    Sendt: 02-Januar-2016 kl. 21:56
Hej

Har et 46" UE46D5005 samsung tv fra 2013

Sidder 3.5 meter fra skærmen

Vil maks have et 55" fjernsyn - men er der noget at hente på billdekvalitet m.m. På dennafstand??

Vil jeg kunnese forskel på UHD og FHD?

Er TOTALT ligeglad med smart tv - har Appletv, og så længe DR & TV2 ikke har en app til samme fjernsyn får jeg det aldrig brugt

Bruger ikke og ønsker ingen fancy løsninger :-)

Overvejer at vente et års tid til OLED bliver til at betale - maks budget er vel 10.000kr, hvis det kan give en WAUW effekt ift nuværende - det skal være sådan at "almindelige" mennesker vil bemærke forskel (ellers får jeg aldrig lov af konen...)

Hvis forskellen er minimal venter jeg bare til kondensatorerne som alligevel er underdimensioneret it tvet brænder af
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 15:52
Slet ingen input Cry
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 16:15
Størrelsen fra 46" til 55" giver da lidt waoo

4K findes der ikke meget af pt. Men er stærkt på vej.

Så måske du bør vente, de kommede LCD bliver også super gode
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 18:13
Hej , jeg vil mene at du får en del ud af at skifte. Alene afstanden gør at 55" er så meget rarere at se film på , fra 3.5m.Jeg gav selv 9999kr for mit 55CX725. Og jeg kom selv fra et plasma 55VT50 og har ikke fortrudt overhovedet ( det var dog brændt af) Jeg sidder selv ca 2.8m fra mit , og jeg skal IKKE have et mindre...
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu