|
Udskifte tv fra 2013 - gevinst?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2016 kl. 21:56 |
Hej
Har et 46" UE46D5005 samsung tv fra 2013 Sidder 3.5 meter fra skærmen Vil maks have et 55" fjernsyn - men er der noget at hente på billdekvalitet m.m. På dennafstand?? Vil jeg kunnese forskel på UHD og FHD? Er TOTALT ligeglad med smart tv - har Appletv, og så længe DR & TV2 ikke har en app til samme fjernsyn får jeg det aldrig brugt Bruger ikke og ønsker ingen fancy løsninger :-) Overvejer at vente et års tid til OLED bliver til at betale - maks budget er vel 10.000kr, hvis det kan give en WAUW effekt ift nuværende - det skal være sådan at "almindelige" mennesker vil bemærke forskel (ellers får jeg aldrig lov af konen...) Hvis forskellen er minimal venter jeg bare til kondensatorerne som alligevel er underdimensioneret it tvet brænder af ![]() ![]() |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen input
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Størrelsen fra 46" til 55" giver da lidt waoo
4K findes der ikke meget af pt. Men er stærkt på vej. Så måske du bør vente, de kommede LCD bliver også super gode |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Hej , jeg vil mene at du får en del ud af at skifte. Alene afstanden gør at 55" er så meget rarere at se film på , fra 3.5m.Jeg gav selv 9999kr for mit 55CX725. Og jeg kom selv fra et plasma 55VT50 og har ikke fortrudt overhovedet
![]() MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |