|
udskifte WDTV Live HD? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2012 kl. 10:24 |
Hej,
Er der nogen grund til at udskifte den 'ældre' model WDTV Live HD med den nye WDTV Live (med indb. wifi) hvis jeg kører kablet netværksforbindelse? Jeg har desværre ikke fulgt med udviklingen de sidste 1-2 år ![]() Når jeg kigger på wdtv hjemmesiden, så kommer den automatisk med en sammenligning af wdtv Live og wdtv Live hub, men ikke med modellen imellem som jeg har, wdtv Live HD....er det fordi den bare allerede er so yesterdays news? Måske knalder jeg fluer her, men må hellere lige bringes up-to-date igen På forhånd tak for svar......
![]() |
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er det netflix du skal bruge den til
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
det har jeg ikke helt besluttet endnu......panikken begyndte da jeg læste at Yousee lukker ned for mpeg2 signalet i 2013 - mit tv har kun mpeg2 tuner (ja, ældgammel Samsung fra 2007!) og jeg har en af de gamle yousee-bokse uden harddisk - så min forventning worst-case er, at det hele ikke duer om et års tid....jeg er egentlig ok tilfreds med yousee plus lige nu som alternativ til Netflix, men jeg er i tvivl om jeg skal bruge knap 3k på en ny yousee boks eller hellere bruge pengene på en ny mediastreamer med netflix....
|
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
har en wd live tv gen 3 som jeg bruger til netflix og det virker super og til 700 kr er jeg meget tilfreds.Du kan jo altid købe en Dvb c mpeg 4 box som denne http://www.harald-nyborg.dk/p2432/denver-mpeg-4-dvb-c-boks så ikke gå i panik
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |