recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - udskifte WDTV Live HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

udskifte WDTV Live HD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jgjensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: udskifte WDTV Live HD?
    Sendt: 06-November-2012 kl. 10:24
Hej,
Er der nogen grund til at udskifte den 'ældre' model WDTV Live HD med den nye WDTV Live (med indb. wifi) hvis jeg kører kablet netværksforbindelse?

Jeg har desværre ikke fulgt med udviklingen de sidste 1-2 år Embarrassed så fordele / ulemper jeg lige kan blive klogere på tages imod med kyshånd...

Når jeg kigger på wdtv hjemmesiden, så kommer den automatisk med en sammenligning af wdtv Live og wdtv Live hub, men ikke med modellen imellem som jeg har, wdtv Live HD....er det fordi den bare allerede er so yesterdays news?

Måske knalder jeg fluer her, men må hellere lige bringes up-to-date igen

På forhånd tak for svar......Clap
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
D-Link DHP-P307AV Homeplug
Wii
iPhone 4
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 11:38
er det netflix du skal bruge den til 
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
jgjensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 11:47
det har jeg ikke helt besluttet endnu......panikken begyndte da jeg læste at Yousee lukker ned for mpeg2 signalet i 2013 - mit tv har kun mpeg2 tuner (ja, ældgammel Samsung fra 2007!)  og jeg har en af de gamle yousee-bokse uden harddisk - så min forventning worst-case er, at det hele ikke duer om et års tid....jeg er egentlig ok tilfreds med yousee plus lige nu som alternativ til Netflix, men jeg er i tvivl om jeg skal bruge knap 3k på en ny yousee boks eller hellere bruge pengene på en ny mediastreamer med netflix....
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
D-Link DHP-P307AV Homeplug
Wii
iPhone 4
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 11:52
har en wd live tv gen 3 som jeg bruger til netflix og det virker super og til 700 kr er jeg meget tilfreds.Du kan jo altid købe en Dvb c mpeg 4 box som denne http://www.harald-nyborg.dk/p2432/denver-mpeg-4-dvb-c-boks så ikke gå i panik 
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu