|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fagotten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 01-Februar-2006 kl. 11:32 |
Er der nogle der har et godt råd angående udskiftning af min hardisk på computeren da den er blevet for lille. Hvilket program kan man lave en hardisk copy med, så man kan boote fra den nye uden at jeg skal igennem hele møllen med de mange installationer. |
|
Fagotten
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Prøv DriveImage XML - det er gratis, det er simpelt og det laver en klon af din disk, selvom den er tændt og i gang. Du kan læse om det her og finde downloadlink (står på norsk) |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
suldrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Jeg vil til enhver tid anbefale Ghost, programmet kan tage alle former for filsystemer og kan ligge på en diskette. Inden du starter "ghostningen" kan du vælge hvor store dine partitioner skal være på den nye harddisk.
Redigeret af suldrup |
|
![]() |
|
Fagotten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
|
Fagotten
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak til jer der er kommet med forslag. hilsen Fagotten
|
|
Fagotten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |